Tut!
Finns det någon "senaste nytt sedan jag var inloggad sist"-funktion??
Jag kan inte hitta mer än att varje forumsektion är blåfärgad när det är något nytt.
Hej!
Jag har sett många gånger att jag står som inloggad fast jag inte har loggat in på forumet. Har det något att göra med Tapatalk?
T.S. "Det är bättre att fråga och verka dum,
än att inte fråga och förbli dum" "Vi slutar inte meka för att vi blir gamla.
Vi blir gamla för vi slutar meka."
T.S. skrev:Hej!
Jag har sett många gånger att jag står som inloggad fast jag inte har loggat in på forumet. Har det något att göra med Tapatalk?
Kör du Tapatalk själv? Om inte, nej. Om ja, så förblir du inloggad fram till dess att du stänger ner Tapatalk-processen på telefonen/paddan. Det räcker inte att bara hoppas ur appen...
Focus RS skrev:Kör du Tapatalk själv? Om inte, nej. Om ja, så förblir du inloggad fram till dess att du stänger ner Tapatalk-processen på telefonen/paddan. Det räcker inte att bara hoppas ur appen...
/Per-Anders.
Okey då vet jag orsaken. Jag stänger inte ner Tapatalk riktigt i telefonen
Å andra sidan är det toppen att få uppdatering av trådar man följer direkt.
Tackar,
Focus RS skrev:Kör du Tapatalk själv? Om inte, nej. Om ja, så förblir du inloggad fram till dess att du stänger ner Tapatalk-processen på telefonen/paddan. Det räcker inte att bara hoppas ur appen...
/Per-Anders.
Hej igen Per-Anders!
Nu har jag provat att stänga ner Tapatalk ordentligt när jag ser att jag står som inloggad men det hjälper inte. Rensade Tapatalk från all information o.s.v. Jag är står fortfarande som inloggad men är det ej, har provat att skriva i bl.a. den här tråden men det går inte förrän jag loggar in som sig bör på sidan. Någon mer som råkat ut för detta fenomen?
Hälsningar,
Stig