Mustangen Är Hemma!
-
NachtGeist
Mustangen Är Hemma!
YES!
Om jag blev glad när jag kom ner? Bilen såg skitbra ut, Han hade pratat om (Säljaren) en lackskada, Det var ju inte mycket att gnälla över, en mindre ommålning på bakspoilern var allt..
Så nu står min manuella GT på gatan, Ingen rost, Allt el, Väldigt mycket nya delar med kvitton, Ac´n fungerar, trodde det var en 89:a men det visade sig vara en sen 87:a, Så kattarna kommer att plockas bort, Och en annan rolig överaskning var att det satt Headers monterade, så lite extra KW finns ju redan.. =P
Dubbelljus sitter det även monterade, Väldigt snyggt faktiskt, Samt original dimljus!
Gah, jag är GLAD!
Kan även tala om att en Mustang GT sväljer full ranson (okej inte allt vinet såklart) av flytande varor om man fäller baksätet..
Nu väntar bla kompressor, annat avgas, mappning osv osv..
Weeeee =):D
Om jag blev glad när jag kom ner? Bilen såg skitbra ut, Han hade pratat om (Säljaren) en lackskada, Det var ju inte mycket att gnälla över, en mindre ommålning på bakspoilern var allt..
Så nu står min manuella GT på gatan, Ingen rost, Allt el, Väldigt mycket nya delar med kvitton, Ac´n fungerar, trodde det var en 89:a men det visade sig vara en sen 87:a, Så kattarna kommer att plockas bort, Och en annan rolig överaskning var att det satt Headers monterade, så lite extra KW finns ju redan.. =P
Dubbelljus sitter det även monterade, Väldigt snyggt faktiskt, Samt original dimljus!
Gah, jag är GLAD!
Kan även tala om att en Mustang GT sväljer full ranson (okej inte allt vinet såklart) av flytande varor om man fäller baksätet..
Nu väntar bla kompressor, annat avgas, mappning osv osv..
Weeeee =):D
-
NachtGeist
- Keller
- Legend
- Namn: Simon Keller
- Kör: Probe GT, Focus ST250, P100 x2
- Medlemsnummer: 190
- Kontakt:
NICE!! rätt färg å allt ju
var någonstans var det du bodde nu igen?? iom att dens tår på gatan?
kanske komemr för bi med mitt sno-mustang-kitt
nä men allvar, du kan dar ett sms för jag ska till malmö i morron..
0703-6178885
var någonstans var det du bodde nu igen?? iom att dens tår på gatan?
kanske komemr för bi med mitt sno-mustang-kitt
nä men allvar, du kan dar ett sms för jag ska till malmö i morron..
0703-6178885
/Keller
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
-
NachtGeist
-
NachtGeist
Originally posted by Lord_Mid
Grattis till en rolig bil. Går ganska bra också.
Ett tips skaffa summit katalogen. Snorbilligt
T.ex. 8st H-profil stakar för 499dollar. Klarar 600hk och 7000varv
Tackar.. Gick precis & tittade kärleksfullt på den när jag var ute med hunden..
Funderar på att lägga 2 röda "viperstripes" över bilen, Hade nog passat mot det svarta..
Avgas (Headers sitter ju redan på), Lufttillförsel och katborttagning blir det först, Sen väntar kompressor.. Mumma =P
- Mikael S
- Legend
- Namn: Mikael S
- Kör: Ford Sierra mk1 600hk, Yamaha Viper turbo 162"
- Kontakt:
Originally posted by NachtGeist
Tackar.. Gick precis & tittade kärleksfullt på den när jag var ute med hunden..
Funderar på att lägga 2 röda "viperstripes" över bilen, Hade nog passat mot det svarta..
Avgas (Headers sitter ju redan på), Lufttillförsel och katborttagning blir det först, Sen väntar kompressor.. Mumma =P
Tänkte skulle byta ut på min också, orginal headersen är inte mycket att hurra för. kostade 1200kr på summit för båda sidorna
Kompressor låter roligt
Säg till om det blir nå bättre med dina första modifieringar. Kan ta bort mina kattar också (flyttgods)
- Mr Niceguy
- Legend
- Namn: Fredrik W
- Kör: fiesta st