En sån har jag på min bil.
Köpt på http://www.prd.se som du länkar till.
Men man måste använda axeln från orginal fördelare alt slakta en pintofördelare.
Man får svarva av axeln själv samt borra och gänga för nocken.
Plus att priset på sidan stämmer inte, dom tar över 1000:- för delen.
De låter ju mindre bra! Jag som trodde de va enkelt! Funderar ju till och med på att köpa deras M5 diffkåpa! Jag tyckte den va dyr, men då kanske den e ännu dyrare!
De e väl så att man kan köra utan fördelare(Om man kör fördelarlös tändning) men ha kvar drivningen till pumpen och något å ta kamsignalen ifrån! De går ju å köra med fördelaren kvar men de ser ju inte lika snyggt ut!
Ja. Min farbror har ett sånt täcklock. Så använder han givaren i fördelaren! Men de e ännu snyggare helt utan fördelare tycker jag! När man ändå inte behöver använda den.
jävla lurendrejeri. jag kollade på sidan och sen ringde jag "Kundtjänst" vilket är killen egna mobil, priset på sida som sagt stämmer inte utan de e ungefär de dubbla!! sen står det "färdig att montera" så fan heller om man ska behöva slakta en fördelare för att få drevet och en liten bit av axeln tror jag de va?
Snacka om falsk marknadsföring!!
martin n skrev:jävla lurendrejeri. jag kollade på sidan och sen ringde jag "Kundtjänst" vilket är killen egna mobil, priset på sida som sagt stämmer inte utan de e ungefär de dubbla!! sen står det "färdig att montera" så fan heller om man ska behöva slakta en fördelare för att få drevet och en liten bit av axeln tror jag de va?
Snacka om falsk marknadsföring!!
//Martin
Japp!
Jag beställde en sån, fick ett mail om att priset var höjt.
Visst tänkte jag, skitsamma jag tar den ändå, är ju så smidigt att bara skruva dit.
Gissa om jag blev snopen när jag fick hem den.