Förhandstitt på nya Mondeon
- Daniel666
- Legend
- Namn: Daniel Schöneman
- Kör: Fiesta ST200 -17
- Medlemsnummer: 29
Förhandstitt på nya Mondeon
Hejsan, tänkte kolla intresset för att komma och titta på nya Ford Mondeo den 16/5 i Göteborg.
Kollar mer info vid intresse för att komma, kommer troligtvis att vara dagtid.
Mvh Daniel
Kollar mer info vid intresse för att komma, kommer troligtvis att vara dagtid.
Mvh Daniel
Fiesta ST200 -17
Fiesta Xr4 -06
Mondeo Ghia -96
Fiesta 1,1 -81
Fiesta Xr4 -06
Mondeo Ghia -96
Fiesta 1,1 -81
- therealpinto
- Legend
- Namn: Gustaf Ulander
- Kör: Capri Turbo, Capri, Cortina, Kuga ST-Line, Mach-E LR AWD, Sierra 2.9, inte XR4x4 (snyft!)
- Medlemsnummer: 37
- Kontakt:
Intresse = stort, avstånd = stort, möjlighet att komma = 0
;-)
Jag tycker nya Mondeo verkar mycket intressant som bruksbil, även om jag inte har läge att byta än på ett par år tror jag. Jag skulle verkligen önska att det kom en kombination med stor diesel, momentomvandlarlåda och fyrhjulsdrift men jag är rädd att jag får pruta på växellådan...
Gustaf
;-)
Jag tycker nya Mondeo verkar mycket intressant som bruksbil, även om jag inte har läge att byta än på ett par år tror jag. Jag skulle verkligen önska att det kom en kombination med stor diesel, momentomvandlarlåda och fyrhjulsdrift men jag är rädd att jag får pruta på växellådan...
Gustaf
I'm on a NCHB diet. No Carb High Boost
- vr00mfondel
- Veteran
- Namn: Jimmy Söderstjerna
- Kör: Mustang Mach E
- Medlemsnummer: 60
Kommer kanske upp en sväng, hade ju missat denna tråden helt, så får se om man kan ta lite ledigt imorrn eftermiddag.
Sierra XR4i -84 | Scorpio Cosworth -93 | Mondeo V6 -98 | Fiesta ST -05 | Mondeo 2.0 -04 | Mondeo V6 -05 | Fiesta 1.4 -04 | Mondeo TDCi -07 | Mondeo TDCi -15 | Mustang V8 -15 | Mondeo TDCi -18 | Mustang Mach E AWD -21