Vallåkra Träffen 2015 16 Augusti
- Keller
- Legend
- Namn: Simon Keller
- Kör: Probe GT, Focus ST250, P100 x2
- Medlemsnummer: 190
- Kontakt:
Vallåkra Träffen 2015 16 Augusti
Info om Vallåkra träffen 2015.
Vi kommer endast vara på plats på söndagen den 16 Augusti.
Notera att bilar som står i klubb-, eller företagsmontrar bedöms på lördagen.
Insläppet öppnar kl 6 på morgonen. Ni bör vara på plats senast i montern 7.30 så vi hinner få bilar och tält på plats innan grindarna för besökare öppnar kl 8.
Snälla var i tid, respektera detta då vi inte kommer kunna komma vidare med montern om det saknas fordon!
Nytt för i år är att Förare av fina utställningsbilar har gratis inträde. Hur Vallåkra Träffens personal bedömer detta kan jag inte svara på, så var beredda på att ha pengar redo.
Skulle dom börja tjafsa om att ni ska stå på besöks parkeringen så refererar ni till Ford Club Swedens klubbmonter. Släpper dom ändå inte in er så ringer ni mig!
Ni ska vara medlemmar i Ford Club Sweden för att stå i montern, medlemskap kan lösas på plats. Jag har blanketter med mig, försök ha jämna pengar med er. F.n 300 kr
Ni får en dekal på plats, jag ser helt att ni har dessa monterade på bilarna. Inget krav dock.
Jag kommer skriva ut info om era fordon på ett A3 papper som ni ska ha i framrutan.
Deltagare:
Simon "Keller" Keller - Ford Focus ST225
Sandra "sandrisgt" Rosvall - Ford Focus ST225
Jonas "Jontan" Grankvist - Ford F100
Örs "Ussi" Fülöp - Ford Mondeo ST300
Fredrik Herbst - Ford Focus RS
* = Inte bokad
Ni skickar ert nummer i PM till mig.
Uppgifter för infoblad:
* Ägare
* Motor/Drivlina (inkluderar avgassystem, motorfäste osv)
* Effekt
* Prestanda (ni som har bromspapper eller tidlappar får gärna ta med detta eller maila så skriver jag ut och laminerar)
* Chassi
* Fälgar
* Däck
* Bromsar
* Interiör
* Multimedia
* Exteriör
* Övrigt
simon.keller(at)fordclubsweden.se
0703617885
Kan ni inte så meddelar ni mig snarast möjligt!
Vallåkra Träffen brukar ha en fast tid när folk får börja lämna. Brukar vara kl 15 (beroende på väder).
Vi kommer endast vara på plats på söndagen den 16 Augusti.
Notera att bilar som står i klubb-, eller företagsmontrar bedöms på lördagen.
Insläppet öppnar kl 6 på morgonen. Ni bör vara på plats senast i montern 7.30 så vi hinner få bilar och tält på plats innan grindarna för besökare öppnar kl 8.
Snälla var i tid, respektera detta då vi inte kommer kunna komma vidare med montern om det saknas fordon!
Nytt för i år är att Förare av fina utställningsbilar har gratis inträde. Hur Vallåkra Träffens personal bedömer detta kan jag inte svara på, så var beredda på att ha pengar redo.
Skulle dom börja tjafsa om att ni ska stå på besöks parkeringen så refererar ni till Ford Club Swedens klubbmonter. Släpper dom ändå inte in er så ringer ni mig!
Ni ska vara medlemmar i Ford Club Sweden för att stå i montern, medlemskap kan lösas på plats. Jag har blanketter med mig, försök ha jämna pengar med er. F.n 300 kr
Ni får en dekal på plats, jag ser helt att ni har dessa monterade på bilarna. Inget krav dock.
Jag kommer skriva ut info om era fordon på ett A3 papper som ni ska ha i framrutan.
Deltagare:
Simon "Keller" Keller - Ford Focus ST225
Sandra "sandrisgt" Rosvall - Ford Focus ST225
Jonas "Jontan" Grankvist - Ford F100
Örs "Ussi" Fülöp - Ford Mondeo ST300
Fredrik Herbst - Ford Focus RS
* = Inte bokad
Ni skickar ert nummer i PM till mig.
Uppgifter för infoblad:
* Ägare
* Motor/Drivlina (inkluderar avgassystem, motorfäste osv)
* Effekt
* Prestanda (ni som har bromspapper eller tidlappar får gärna ta med detta eller maila så skriver jag ut och laminerar)
* Chassi
* Fälgar
* Däck
* Bromsar
* Interiör
* Multimedia
* Exteriör
* Övrigt
simon.keller(at)fordclubsweden.se
0703617885
Kan ni inte så meddelar ni mig snarast möjligt!
Vallåkra Träffen brukar ha en fast tid när folk får börja lämna. Brukar vara kl 15 (beroende på väder).
/Keller
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"