Nya vrålåket!
- ErikJ
- Legend
- Namn: Erik Johansson
- Kör: VolvoV70N o Fabia RS. Chevrolet impala 60
- Medlemsnummer: 249
- Kontakt:
måste vara bra pris ju?
Pallbocksräsern:Ford Sierra Cosworth RWD->Cossien
http://www.garaget.org/video/4mv187vgmfjn bästa et402m:runktid på 11.82 208,9hm/h 60 fot 1.86sek.urk
http://www.garaget.org/video/4mv187vgmfjn bästa et402m:runktid på 11.82 208,9hm/h 60 fot 1.86sek.urk
- Skinkis
- Legend
- Namn: Hampus Wallengren
- Kör: så det ryker!
Man får ha munnen stängdDaniel666 skrev:Förutom alla giftiga spindlar som kommer farande med vinden då...
Payne>> Känns ganska döfött att ta med sig en högerstyrd saab till sverige när den dagen kommer...
Tanken har dock slagit mig att köpa något "ballt" som är lättsålt i sverige.. äger man den i över ett år kan man ta den till sverige som flyttgods och slippa diverse avgaskrav om jag inte är helt fel-informerad... FInns säkert folk som skulle betala bra för en GT-R eller Manuell Supra med dispanser på avgaskraven...
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
Suprorna har tyvärr fallit i till marken i pris nu.. Funderat själv på att köpa en och ha som sladdbil faktiskt. Bor ju en rätt ok trimmare i samma komun dessutom.
Men om du plockar med en R34 med rätt spec så lär det vara sjukt lättsåld med de papprena. Eller något som är Downunder unikt som ser ballt ut?
Men om du plockar med en R34 med rätt spec så lär det vara sjukt lättsåld med de papprena. Eller något som är Downunder unikt som ser ballt ut?
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
- Skinkis
- Legend
Idag har operation storstädning ägt rum...
Bilen ägdes av en kvinna med två barn... har hittat diverse legobitar, glass-papper, popcorn, godis osv. osv. under stolar och säten... ISCH! Skinnet har nog aldrig rengjorts, tog ljummet vatten, lite såpa och en vettex-trasa och gick igenom hela inredningen... vatten vart kolsvart... efter det så vart det fram med skinn-rengörning, och sedan balsam... blev tokbra!
Sedan togs även emblemen bort baktill och ersattes med den obligatoriska FCS dekalen.
Även en utvändig tvätt gjordes!
Bilen ägdes av en kvinna med två barn... har hittat diverse legobitar, glass-papper, popcorn, godis osv. osv. under stolar och säten... ISCH! Skinnet har nog aldrig rengjorts, tog ljummet vatten, lite såpa och en vettex-trasa och gick igenom hela inredningen... vatten vart kolsvart... efter det så vart det fram med skinn-rengörning, och sedan balsam... blev tokbra!
Sedan togs även emblemen bort baktill och ersattes med den obligatoriska FCS dekalen.
Även en utvändig tvätt gjordes!
- Bilagor
-
-
-
-
-
- Skinkis
- Legend
C skrev:Suprorna har tyvärr fallit i till marken i pris nu.. Funderat själv på att köpa en och ha som sladdbil faktiskt. Bor ju en rätt ok trimmare i samma komun dessutom.
Jo, har sett det på blocket, samma på Skylines vad jag kan se...
Marknaden här är ju lite "annorlunda" jämfört med Sverige om man säger så.
Något ovanligt hade ju varit en Falcon XR6T, rak sexa på 4 liter med turbo... sexpetad T-56 låda... enl. mig en riktigt fräck bil, men det är ju inte en "cool" japse-coupe som alla vill ha... Jag måste ha riktigt dålig smak som föredrar lite annan typ av bilar
- Lars_Turbo
- Legend
- Namn: Steven R
- Kör: Eskråt och Saab