min junkiga granada Ghia,

Avdelning där vi samlar alla motorrelaterade (ex. bilar, motorer och motorsport) bilder och filmer som vi vill dela med oss av.
Användarvisningsbild
granadadr
Legend
Namn: Jörgen A.
Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar

min junkiga granada Ghia,

Inlägg av granadadr »

japp jag åkte å införskaffade denna, PÄRLA,, or not med tanke på att ev renovera den och sälja vidare,, men när jag kom fram så, såg jag att karossen var alldeles för sliten,, så jag tänkte att jag kan ju iaf kanske bes skiten å ha den som testbänk åt min rova i garaget :)

japp vi startade den å den gick i af,, men hellre än bäst, hmm, jaja startade skiten igen,, å i med Drive, nähe??? inget hände , jaja vi kom iaf överens om ett pris på skiten,, lastade å for hem,, för det är ju iaf en ghia,,

japp idag så startade jag den igen,, å fyllde på autolja,, då så drar den frammåt i ALLA lägen på aut :mad: skitbil,, så jag pratade med en som kan lite mer om aut än jag,, jag kan typ nada, efter lite konsultation så testade jag iaf att palla upp den,, å då gick den lite bättre i motorn tyckte jag,, men efter att ha gått en stund så började skiten ryka något jävulskt å knacka,, jaha den håller på å skära,, jaja,, så vart det med den,,
japp som de flesta vet så ska jag sälja inr ur den,, men behåller lite annat godis från den,, som farthållaren elhissar å eltaket,, ja å färddatorn då ;)

bilder på PÄRLAN :rolleyes::cool:
Bilagor
DSC01208.jpg
DSC01217.jpg
DSC01214.jpg
DSC01213.jpg
DSC01203.jpg
DSC01197.jpg
DSC01196.jpg
DSC01195.jpg
DSC01173.jpg
DSC01175.jpg

Citgho
Veteran
Namn: Patrik T
Kör: Granada 2.3T

Inlägg av Citgho »

Dina kofångare ser ut att vara i bättre skick än mina :P säljes?

Användarvisningsbild
granadadr
Legend
Namn: Jörgen A.
Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar

Inlägg av granadadr »

Citgho skrev:Dina kofångare ser ut att vara i bättre skick än mina :P säljes?
hmm då har du inte sett rosten på dem ;)

Citgho
Veteran
Namn: Patrik T
Kör: Granada 2.3T

Inlägg av Citgho »

Okej :P Min är iaf inte så rostiga men lite hål för extraljus och bucklor och så

Skriv svar