mustang turbo

Avdelning där vi samlar alla motorrelaterade (ex. bilar, motorer och motorsport) bilder och filmer som vi vill dela med oss av.
Användarvisningsbild
mrford
Legend
Namn: mikael k
Kör: Ny bliven focus ST ägare då! sierra cosworth rwd torino gran sport taunus osv mm

mustang turbo

Inlägg av mrford »

Användarvisningsbild
granadadr
Legend
Namn: Jörgen A.
Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar

Inlägg av granadadr »

VÄLDIGT dåligt med actionscener i videon,, visst snacka går ju osv, men man vill ju se hur den beter sig,, jag vart inte så impad när det gasades,, med 1000hk ska det bara ryka i vilken fart man än har,, å det gjorde det INTE,, njäe,, då blir jag mer impad av VS motor,,,, där ryker det,, å gasas,,

Användarvisningsbild
Rali
Legend
Namn: Robin Asplund
Kör: 2 Sierra Cossies, Skoda, Turkos Volvo 140!
Medlemsnummer: 69

Inlägg av Rali »

Håller med föregående talare! Kändes trött! O det där skiten med att blanda soppa o en massa spridare... Gödsel!
Nej bygga bil som funkar satan på 98 oktan och som spöar det mesta! Eller varför inte en Hagbergare!? Förlåt, men han är min idol!
Åker till USA i Mars, vill ha en Musse i bagaget på hemresan då, men det räcker med en "vanlig" Shelby!*drool*

//R

Användarvisningsbild
mrford
Legend
Kör: Ny bliven focus ST ägare då! sierra cosworth rwd torino gran sport taunus osv mm

Inlägg av mrford »

fan va ni är negativa:)
han kan ju ha bra fäste eller så kör han inte fullt tror inte ni skulle banga desutom bygger dom här killarna riktiga värsting byggen

Användarvisningsbild
granadadr
Legend
Namn: Jörgen A.
Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar

Inlägg av granadadr »

mrford skrev:fan va ni är negativa:)
han kan ju ha bra fäste eller så kör han inte fullt tror inte ni skulle banga desutom bygger dom här killarna riktiga värsting byggen
har jag aldrig förnekat,, men det var en tråkig film iaf,, inte som VS motor ex ;)
tror inte man har såååå bra fäste med 1000 hk så den inte ritar på 2an 3an,, för det gör då min ;)

Användarvisningsbild
mrford
Legend

Inlägg av mrford »

granadadr skrev:har jag aldrig förnekat,, men det var en tråkig film iaf,, inte som VS motor ex ;)
tror inte man har såååå bra fäste med 1000 hk så den inte ritar på 2an 3an,, för det gör då min ;)

nu är det ju inte hans bil så jag tror inte att han mosar på för fullt

ja det är är inte värdens roligaste klipp :) men allt gå inte ut på att bränna däck detta är ju en bil som körs som brukis dvs dom kör ju inte på bana me bilen vs motor är väll bara bmw bilar

Skriv svar