mustang turbo
- Rali
- Legend
- Namn: Robin Asplund
- Kör: 2 Sierra Cossies, Skoda, Turkos Volvo 140!
- Medlemsnummer: 69
Håller med föregående talare! Kändes trött! O det där skiten med att blanda soppa o en massa spridare... Gödsel!
Nej bygga bil som funkar satan på 98 oktan och som spöar det mesta! Eller varför inte en Hagbergare!? Förlåt, men han är min idol!
Åker till USA i Mars, vill ha en Musse i bagaget på hemresan då, men det räcker med en "vanlig" Shelby!*drool*
//R
Nej bygga bil som funkar satan på 98 oktan och som spöar det mesta! Eller varför inte en Hagbergare!? Förlåt, men han är min idol!
Åker till USA i Mars, vill ha en Musse i bagaget på hemresan då, men det räcker med en "vanlig" Shelby!*drool*
//R
- granadadr
- Legend
- Namn: Jörgen A.
- Kör: Granada, scorpio samt en del andra Fordar
har jag aldrig förnekat,, men det var en tråkig film iaf,, inte som VS motor exmrford skrev:fan va ni är negativa:)
han kan ju ha bra fäste eller så kör han inte fullt tror inte ni skulle banga desutom bygger dom här killarna riktiga värsting byggen
tror inte man har såååå bra fäste med 1000 hk så den inte ritar på 2an 3an,, för det gör då min
- mrford
- Legend
- Namn: mikael k
- Kör: Ny bliven focus ST ägare då! sierra cosworth rwd torino gran sport taunus osv mm
granadadr skrev:har jag aldrig förnekat,, men det var en tråkig film iaf,, inte som VS motor ex
tror inte man har såååå bra fäste med 1000 hk så den inte ritar på 2an 3an,, för det gör då min
nu är det ju inte hans bil så jag tror inte att han mosar på för fullt
ja det är är inte värdens roligaste klipp