Ny bil :)
- Papillon
- Legend
- Namn: Johan
- Kör: Audi A4 Ts -07
- Kontakt:
Ny bil :)
Lessnade rejält på cosworthen som bara ställt till problem och kostat pengar i år och Ka'n som inte erbjudit någon större körglädje i sierrans frånvaro så jag kände mig illa tvungen att skaffa mig något roligt och förhoppningsvis strulfritt för att inte tappa gnistan helt. Köptes av Kent "oldschool" här på forumet och efter första kvällen med bilen kan jag inte annat än vara supernöjd! Asrolig att busa runt i och skönt bottendrag i motorn. Så, någon som vill köpa en Ka?
- Bilagor
-
//Johan
- old school
- Veteran
- Namn: Kent Andersson
- Kör: Cortina 2000 GT (banbil), Volvo XC70 II T6 Polestar, C30 T5, Cortina 2000 GT -72 (projekt)
- Medlemsnummer: 117
- Papillon
- Legend
- Namn: Johan
- Kör: Audi A4 Ts -07
- Kontakt:
Varningstriangel har jag bara ägt en som flyttat runt bland bilarna inför bes, kanske dags att köpa en till 
Varit ute å busat sen kl 20 ikväll, helt annan typ av körglädje än i cossin. Oslagbar på kringliga landsvägar, nu ska det shoppas tillbehör hähä
Ja senast var 2008 jag var ute på bana så nu är det ont om goda skäl att inte köra
Varit ute å busat sen kl 20 ikväll, helt annan typ av körglädje än i cossin. Oslagbar på kringliga landsvägar, nu ska det shoppas tillbehör hähä
Ja senast var 2008 jag var ute på bana så nu är det ont om goda skäl att inte köra
//Johan