Ny bil :)

Avdelning där vi samlar alla motorrelaterade (ex. bilar, motorer och motorsport) bilder och filmer som vi vill dela med oss av.
Användarvisningsbild
Papillon
Legend
Namn: Johan
Kör: Audi A4 Ts -07
Kontakt:

Ny bil :)

Inlägg av Papillon »

Lessnade rejält på cosworthen som bara ställt till problem och kostat pengar i år och Ka'n som inte erbjudit någon större körglädje i sierrans frånvaro så jag kände mig illa tvungen att skaffa mig något roligt och förhoppningsvis strulfritt för att inte tappa gnistan helt. Köptes av Kent "oldschool" här på forumet och efter första kvällen med bilen kan jag inte annat än vara supernöjd! Asrolig att busa runt i och skönt bottendrag i motorn. Så, någon som vill köpa en Ka?
Bilagor
ImageUploadedByTapatalk1318192871.085695.jpg
//Johan

Användarvisningsbild
Lemon
Legend
Namn: Alexander Palmgren
Kör: S-Max 2,0T Ecoboost Aut

Inlägg av Lemon »

Dom är fina!

Användarvisningsbild
old school
Veteran
Namn: Kent Andersson
Kör: Cortina 2000 GT (banbil), Volvo XC70 II T6 Polestar, C30 T5, Cortina 2000 GT -72 (projekt)
Medlemsnummer: 117

Inlägg av old school »

Visste du skulle gilla den. Själv var jag såld efter första rondellen vid provkörningen inför mitt köp av bilen.

Kom på en sak, det saknas (och har alltid gjort) original varningstriangel till bilen :^o
Mix Megapol; radiohistoriens kräkmedel Nr:1

Användarvisningsbild
Daniel666
Legend
Namn: Daniel Schöneman
Kör: Fiesta ST200 -17
Medlemsnummer: 29

Inlägg av Daniel666 »

Och dom går att köra bana med ;)
Fiesta ST200 -17
Fiesta Xr4 -06
Mondeo Ghia -96
Fiesta 1,1 -81

Användarvisningsbild
Papillon
Legend
Namn: Johan
Kör: Audi A4 Ts -07
Kontakt:

Inlägg av Papillon »

Varningstriangel har jag bara ägt en som flyttat runt bland bilarna inför bes, kanske dags att köpa en till :)

Varit ute å busat sen kl 20 ikväll, helt annan typ av körglädje än i cossin. Oslagbar på kringliga landsvägar, nu ska det shoppas tillbehör hähä

Ja senast var 2008 jag var ute på bana så nu är det ont om goda skäl att inte köra :)
//Johan

Skriv svar