Roadkill 5.0 rustbucket
-
Anglofilen
- Veteran
- Namn: Peter E
- Kör: 1 Fikus FWD, resten av fordskrotet
och lillvolvon driver därbak. - Ort: Sundbyberg
Roadkill 5.0 rustbucket
Skitkul-Finnegan & Freiburger spårar ur igen Rotsun 5,0 med jätteturbo, gasare och en underbar rörhög i nosen.
https://www.youtube.com/watch?v=BYu7irteuOU
https://www.youtube.com/watch?v=BYu7irteuOU
Tags:
- Järnkaminen
- Legend
- Namn: Johan Mejenqvist
- Kör: Fiesta ST 200 MK8
- Medlemsnummer: 295
- Släggmek
- Legend
- Namn: Hasse B.
- Kör: 1977 Taunus 1.6L Kombi (TC 2), 1982 Taunus 2.0GL Kombi (TC 3)
Och undertecknad. Är det sånt här man kallar för dubbla lojaliteter?Fordofilen skrev:Något för Sk racing, Datsun och Ford i en härlig harmoni
För er som klivit in i handlingen först nu kan berättas att bilen pajade konstant och gav igen på alla möjliga sätt när de satte dit Chevas V6-motorer under tidigare äventyr - den sista small vevaxeln av på trots att den var flång ny sa de nånstans i början av den här videon... "Den Blå Ovalens Förbannelse" inverterad.
"If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!" (sett på verktygslåda
)
Debatt; av latinets "de battere" - att slå sönder andra talares argument
Debatt; av latinets "de battere" - att slå sönder andra talares argument
-
Holma
- Veteran
- Namn: Fredrik H
- Medlemsnummer: 406
Att jag inte tänkte på dig? Jag vet att du också är Datsunskadad och roadkillfanSläggmek skrev:Och undertecknad. Är det sånt här man kallar för dubbla lojaliteter?
För er som klivit in i handlingen först nu kan berättas att bilen pajade konstant och gav igen på alla möjliga sätt när de satte dit Chevas V6-motorer under tidigare äventyr - den sista small vevaxeln av på trots att den var flång ny sa de nånstans i början av den här videon... "Den Blå Ovalens Förbannelse" inverterad.
Vi får se i nästa avsnitt hur länge den håller! Jag har inga förhoppningar om att den där bilen nånsin kommer hålla, framförallt med tanke på behandlingen