Semester
- cossiepatrick
- Legend
- Namn: Patrick T
- Kör: Cosworth
- Medlemsnummer: 109
Semester
Jag å gumman å våra 4 kids va upp till vemhån , typ Vemdalen ca 50 mils/enkel resa från oss uppåt i landet och vi körde 2 bilar upp dit, hon körde sin V70 å jag tog cosworthen.
Den fick agera "packåsna" , ja å ena grabben och nästan all packning åkte i den medans övriga familjen å hundarna åkte Volvon , me detta vill jag visa att det faktiskt finns cosworthar som klarar av annat än å stå på pallbockar eller att vara skådebröd ,eller att behöva åka trailer till och från banträff.
Det finns ett fåtal som faktiskt nyttjas åxå, det är allt för sällan man ser dom på vägarna numera.
Hoppas det finns fler som nyttjas lite till vardags, släng upp lite bilder på era cosworthar i eran vardag här vetja.
Ha en fortsatt trevlig helg.
Den fick agera "packåsna" , ja å ena grabben och nästan all packning åkte i den medans övriga familjen å hundarna åkte Volvon , me detta vill jag visa att det faktiskt finns cosworthar som klarar av annat än å stå på pallbockar eller att vara skådebröd ,eller att behöva åka trailer till och från banträff.
Det finns ett fåtal som faktiskt nyttjas åxå, det är allt för sällan man ser dom på vägarna numera.
Hoppas det finns fler som nyttjas lite till vardags, släng upp lite bilder på era cosworthar i eran vardag här vetja.
Ha en fortsatt trevlig helg.
- Bilagor
-
-
-
FORD CLUB SWEDEN – Styrelsesuppleant - Moderator.
Tags:
- cossiepatrick
- Legend
-
Leifet
- Veteran
- Namn: Leif Viio
- Kör: Fiesta ST200 2017 "Otto"
- Medlemsnummer: 374
Finns den lappen att skriva ut någonstans? Bra att ha liggandes i bilen när man är ute på träffar.Johansson skrev:Jag och Kalle "Tsaren" på onsdagsträff i Borgholm. Inga 50 mil direkt men vi är ute och kör i alla fall. Självklart gjorde vi reklam för klubben också. Det ingick även kaffebiljett
"Real street race begins at 125 mph" LEIFET
- Järnkaminen
- Legend
- Namn: Johan Mejenqvist
- Kör: Fiesta ST 200 MK8
- Medlemsnummer: 295
http://www.fordclubsweden.se/forum/show ... hp?t=54120Leifet skrev:Finns den lappen att skriva ut någonstans? Bra att ha liggandes i bilen när man är ute på träffar.
FORD CLUB SWEDEN – Ordförande - sponsoransvarig - Forumsansvarig.
Problem med ditt forumskonto eller nån tråd? Kontakta mig!
-
Leifet
- Veteran
- Namn: Leif Viio
- Kör: Fiesta ST200 2017 "Otto"
- Medlemsnummer: 374
Den där blir bara en massa obegriplig text av när man väl lyckats hitta ett program som kan öppna filenJärnkaminen skrev:http://www.fordclubsweden.se/forum/show ... hp?t=54120
"Real street race begins at 125 mph" LEIFET
- zowix
- Veteran
- Namn: Björn B
- Kör: Fiesta ST+ -15
- Medlemsnummer: 321
Skoj att den håller till och köra långt med.
Hur är bildhanteringen vid uppladdning, vrids de tillbaka när du laddar upp dom?
Hur är bildhanteringen vid uppladdning, vrids de tillbaka när du laddar upp dom?
Den är redan sparad som .doc fil. Kan vara så att den är lite föråldrat filformat, är .docx som gäller nu. Men prova att öppna den med openoffice det använder jag mig av och det fungerar fint.Leifet skrev:Den där blir bara en massa obegriplig text av när man väl lyckats hitta ett program som kan öppna filenNågon som kan göra om den till ett word dokument eller liknande?
- Järnkaminen
- Legend
Här har du PDF.Leifet skrev:Den där blir bara en massa obegriplig text av när man väl lyckats hitta ett program som kan öppna filenNågon som kan göra om den till ett word dokument eller liknande?
- Bilagor
-
Ford Club Sweden - Klubbflyer.pdf- (87.1 KiB) Nerladdad 160 gånger
- MalZon
- Legend
- Namn: Jonas Malm
- Kör: Sierra Cosworth 4x4, Kuga TDCI, P100, Taunus GXL
- Medlemsnummer: 79
- Kontakt:
Najs! Har själv letat efter takrails till Sierran så kan kunde skaffa en liten takbox för tältsemester 
Mvh Jonas
Mvh Jonas
[ 60fot: 1,69s 201m: 7,04s - 168,80km 402m: 10,78s - 214,88km ]
[ #550whp Cosworth - Taunus V6 ]-[ @MalZonCossie - Bilpedanten.com ]
"Quote: Ah yes. What i meant to say was - boost rules, but breaks things"
[ #550whp Cosworth - Taunus V6 ]-[ @MalZonCossie - Bilpedanten.com ]
"Quote: Ah yes. What i meant to say was - boost rules, but breaks things"
- cossiepatrick
- Legend
Har ju vart originellt , själv ska ja byta framblinkers i fram på den te orangea å även sidoblinkersna , har även beställt orginal emblemen till den runt om som ska sitta på den. Satt o kollade på vita cosworthar nu på goggle å såg att vissa hade orangea baklysen å inte dom tonade som är vanligast, nån som vet nån bra sida där man kan hitta på dom? Kommer även på en uppsättning orgninal fälgar på den framöver , sen är det väll dags att byta ut lite behållare i motorutrymmet band annat vatten, servo osv men en sak i taget, nån som kanske har orginal luftburken ? Bara hojta till dåMalZon skrev:Najs! Har själv letat efter takrails till Sierran så kan kunde skaffa en liten takbox för tältsemester
Mvh Jonas
FORD CLUB SWEDEN – Styrelsesuppleant - Moderator.
- cossiepatrick
- Legend
- Järnkaminen
- Legend
Jag har det medcossiepatrick skrev:Satt o kollade på vita cosworthar nu på goggle å såg att vissa hade orangea baklysen å inte dom tonade som är vanligast, nån som vet nån bra sida där man kan hitta på dom?
Men nya hade ju varit än bättre
Men du får även plocka bort plasten mellan lyktorna ju.
- cossiepatrick
- Legend
- Järnkaminen
- Legend