hjälp!kollade på en rwd i dag
-
skummgubbe
hjälp!kollade på en rwd i dag
var och kollade på en sierra rwd i dag och har lite frågor om ni är vänliga och hjälper mig,
(först var 4 svår att få i) e det så på rwd eller e sybkringen slut?jobbit att byta kostar?
sen så gick den ojämt på tomngång och knakade lite, ok det är över liggande kammar men dom låter kanske mycket över lag eller? vandrande tomngång e det vanligt?
tack för hjälp!!!!!!!!!
(först var 4 svår att få i) e det så på rwd eller e sybkringen slut?jobbit att byta kostar?
sen så gick den ojämt på tomngång och knakade lite, ok det är över liggande kammar men dom låter kanske mycket över lag eller? vandrande tomngång e det vanligt?
tack för hjälp!!!!!!!!!
-
samba
-
skummgubbe
-
Perc
4wd kör ju mt75-lådan, dvs den som dohc-sierran också använder. Min har haft kassa synkringar till tvåans växel sedan jag köpte den, men det verkar ha blivit bättre det senaste halvåret.
Efter nåt år med bilen så lärde jag mig växla med lådan, men nog blir man ju lite avundsjuk när man kör vilken japansk plåtlåda som helst och lådan är så mjuk så det nästan känns som det inte ens skulle finnas några växellägen
Kassa synkringar är nåt som en MR75-ägare får leva med tyvärr.
Efter nåt år med bilen så lärde jag mig växla med lådan, men nog blir man ju lite avundsjuk när man kör vilken japansk plåtlåda som helst och lådan är så mjuk så det nästan känns som det inte ens skulle finnas några växellägen
Kassa synkringar är nåt som en MR75-ägare får leva med tyvärr.
-
skummgubbe