Efterlyser...
- Steff A
- Veteran
- Namn: Steff A
- Kör: Ford Sierra Cosworth 4x4 anno 1992
Efterlyser...
Hej!
Någon som vet hur man får tag på Bertil Hedlund, alias Mr Costin, nuförtiden?
/ Steff
Någon som vet hur man får tag på Bertil Hedlund, alias Mr Costin, nuförtiden?
/ Steff
Tack till Mr Costin
Och tack till "Rimbo-Martin"
-
Holma
- Veteran
- Namn: Fredrik H
- Medlemsnummer: 406
http://www.fordclubsweden.se/forum/show ... hp?t=77864
Vi är några som sökt men ingen verkar ha lyckats.
Vi är några som sökt men ingen verkar ha lyckats.
- Steff A
- Veteran
Jaså?
Hoppas inget har hänt honom, han är ju inte opålitlig annars (även om min bil varit vääääldigt länge hos honom denna gång, och nu skulle jag vilja ställa av den för säsongen
)
Jag har även mailat honom, på en ny adress som han själv sagt att han vill ha mail till, men inget svar där heller.
Hoppas inget har hänt honom, han är ju inte opålitlig annars (även om min bil varit vääääldigt länge hos honom denna gång, och nu skulle jag vilja ställa av den för säsongen
Jag har även mailat honom, på en ny adress som han själv sagt att han vill ha mail till, men inget svar där heller.
Tack till Mr Costin
-
SK Racing
Prova annars med ett vanligt gammalt hederligt brev, kollar posten gör ju alltid någon, denne någon kan säkert upplysa i frågan, kommer brevet tillbaka retur oöppnat, ja då är det illa.
Jag fick för många årsedan(innan datoråldern) tag på en bilägare via vanligt brev, då han inte fanns i någon telefonkatalog och enligt nr-upplysningen fanns han inte, typ.
Men bilregistret hade någon adress, och jag provade, och fick svar.
Jag fick för många årsedan(innan datoråldern) tag på en bilägare via vanligt brev, då han inte fanns i någon telefonkatalog och enligt nr-upplysningen fanns han inte, typ.
Men bilregistret hade någon adress, och jag provade, och fick svar.
- Steff A
- Veteran
Ja jag har tänkt på brev, men nu kommer jag att åka dit med lokalbuss på måndag (ja jag bor i Göteborg) så får vi se. Hoppas bilen står så att den går att hämta bara, och är körbar. Problemet är att det är långt mellan hans verkstad där bussen stannar, och där han bor (dit går ingen lokaltrafik). De flesta av mina vänner har inte bil + de få som har det har det varit svårt att tajma in bra tidpunkt med (jag jobbar, har möten etc. och det har de med).
Tack för respons!
Tack för respons!
Tack till Mr Costin