Har bara en liten fråga angående Vallåkra träffen
det står ju *Årets bilträff för ombyggda bilar* och
min bil är ju inte ombyggd så jag lär väl inte komma
in med den då. Eller vad är det som gäller?
Det kommer ett partytält från Eslöv som vi kan ha att sitta i på Vallåkra
Eventuellt kommer min bil att ställas ut men det är mycket osäkert för tillfället.
Skulle du inte köra med brorsans bil mini?
Vi har fått ok från arrangören att vara med som klubb. Jag och Berg kommer att åka dit på fredag och ta plats och skylta upp.
Jag och mini och de andra som ska träffas kl: 6.00 kan mötas upp
precis efter Vallåkra avfarten, där är ett lite bredare fält man kan stanna till.
låter bra!
tält som skyddar mot den eventuella solen
då försöker vi andra sluta upp kl 06,00, men var någonstans finns det breda fältet? är det precis efter avfarten till vallåkra eller e det på motorvägen?
edit: ups.. e lite trött och kan inte läsa
/Keller
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
Jo, jag ska nog köra brorsans bil. Beror på hans tillstånd på morgonen/kvällen innan
Farsan var eventuellt sugen på att haka på på morgonen också, vi får se. Minst en bil från Eslöv iaf.
(Han är ju medlem numera )
Hej
Jag kör E6an från Malmö om du vill haka på. Jag kör på yttre ringen vid Fosie, vi kan ses på hydromacken som ligger där.
Jag är där kl: 05:15 om du orkar.
Det blir nog svårt o samlas upp allaihopa på morgonen bruckar vara tjockt med bilar in till träffen..Det är väl lika bra och köra in på området så vissar väl arrengörerna var fmcs står?
Mvh//Fredrik
Javisst ej det lungt att köra in efter hand som vi kommer, men för att undvika jättekön är det bra att komma tidigt. Jag kommer att ha med en karta om hur vi ska ställa upp bilarna, och tälten.