Drog igång en site om min Sierra Cossie, Chicane RS
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
ja det kan man fan säga att han gjorde. tack och lov jobbar han inte längre med detta så nu slipper folk upptäcka samma sak som jag gjorde.rallygralle skrev:helt ok men va f-n har han som planat toppen gjort han gjorde ett dåligt
jobb:Odd:
mvh C
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
- C
- Legend
nu har jag försökt göra det mer lätthitttat på siten redan från startsidan. tagit bort "nyheter" helt och lagt det tillsammans med bygg uppdateringar på förstasidan.
är jätte tacksam för ris eller ros vad gäller hemsidan för jag vill att detta ska bli bra! så skriv vad ni tycker!
http://www.chicane.se
mvh C
är jätte tacksam för ris eller ros vad gäller hemsidan för jag vill att detta ska bli bra! så skriv vad ni tycker!
http://www.chicane.se
mvh C
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
-
CosworthSierra
- Veteran
- Namn: Tobias A
- Kör: lugnt...
- Kontakt:
- C
- Legend
Jag betalar bara för webhotellet, tror det just i detta fall låg på 300kr för ett år ink .se adressen. 1Gb utrymme. Valde ett välkänt och välrekomenderat webhotell för att det skulle vara noll timmar i downtime. Finns mycket billigare om man vill ha det.CosworthSierra skrev:Du kan jättegärna få tala om för mig hur man går till väga när man gör en sån här hemsida.. Kostar det nåt? Och kostar det i såfall mycket?
Vem kan hjälpa en med sånt här...?
Har ingen aning, men vill som sagt gärna veta lite mer!
Snygg hemsida! Kul med såna här grejor...
Sedan har jag bara betalat med min tid, många timmar med tid.
Siten har jag knackat ihop själv med hjälp av ett gammalt gammalt Dreamweaver program som jag knapt behäskar numera. Kommer inte ihåg ett smack om hur man egentligen gjorde längre då det är för många år sedan jag gick html kurser.
kan man inte sådant så kan man gå kurser eller be en av de många personerna som kan sådant här å hjälpa till. man har oftast minst en php eller html kunnig i bekantskapskretsen. eller så betalar man något för att göra själva siten men då brukar det kosta massor.
mvh C
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS