Tankar kring bilverkstäders jobb
- Arson
- Erfaren
- Namn: Mattias Aronsson
- Kör: Focus ST250 -13
Låter jäkligt bitter i denna tråd ser jag. Men känner mig hyfsat besviken på att när min Focus RS rasade efter 2 veckor så bestämde jag mig för att köpa en helt ny bil för att slippa alla verkstadsbesök och tråkigheter. Men det blir istället tvärtom.
Efter mycket tjat fick jag en lånebil, deras första förslag var att jag skulle få komma in med bilen igen den 24:e mars. Men har bestämt mig för att sälja den så fort som möjligt och köpa något annat istället.
Efter mycket tjat fick jag en lånebil, deras första förslag var att jag skulle få komma in med bilen igen den 24:e mars. Men har bestämt mig för att sälja den så fort som möjligt och köpa något annat istället.
- Keller
- Legend
- Namn: Simon Keller
- Kör: Probe GT, Focus ST250, P100 x2
- Medlemsnummer: 190
- Kontakt:
Köper faktiskt din bitterhetArson skrev:Låter jäkligt bitter i denna tråd ser jag. Men känner mig hyfsat besviken på att när min Focus RS rasade efter 2 veckor så bestämde jag mig för att köpa en helt ny bil för att slippa alla verkstadsbesök och tråkigheter. Men det blir istället tvärtom.
/Keller
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
-
SK Racing
Ööööööööö, ok, ja det låter ju verkligen riktigt bra det härArson skrev: Åker och spolar av bilen och noterar återigen en nyansskillnad och som en extra bonus har de även tagit sönder backsensorerna i och med stötfångarbytet så att datorn gnäller på detta varje gång bilen startas.
Alltså detta är ju något som verkligen jag skulle ta med chefen på stället och sedan om det inte hjälper huvudkontoret, annars så är ju Aftonbladet en bra tidning.
Lider verkligen med dig, då sådant här suger getballe.