Bilbrand
- Goofy
- Veteran
- Namn: Jörgen Hedman
- Kör: Husaberg FE 570
- Kontakt:
Ringde till fb idag, efter en stunds letande hittade de pappren, du har ju inte skrivit på inlösen avtalet, nej sa jag skriver inte på det det fattas 50k och ni har lovat att gå efter verkligheten på det värde som bilen betingar och inte efter vad ni tycker. Han skulle prata med sin chef och jag skulle återkomma på måndag, min sista kommentar var om ni inte betalar vad den är värd så får ni lova att laga bilen istället, då blev det en stunds tystnad i luren.
Så vi får väl se hur det slutar, i värsta fall får man väl anlita slobodan o driva in pengarna från fb;)
Så vi får väl se hur det slutar, i värsta fall får man väl anlita slobodan o driva in pengarna från fb;)
Its nice to be important, but its more important to be nice!!
- Goofy
- Veteran
- Kontakt:
Nu är äntligen allt krångel snart slut, har fått ett bra bud på kontantersättning samt att jag får behålla bilen, dock långtifrån vad som skulle vara men bättre än utgångsläget.
Jag ska försöka skriva en rekommendation till er som försäkrar hos Bilsport&Mc så att ni inte hamnar i min sits, vilket inte har vart trevligt.
Jag ska försöka skriva en rekommendation till er som försäkrar hos Bilsport&Mc så att ni inte hamnar i min sits, vilket inte har vart trevligt.
-
CosworthSierra
- Veteran
- Namn: Tobias A
- Kör: lugnt...
- Kontakt:
- Goofy
- Veteran
- Kontakt:
Om allt vore normalt vid tecknande av försäkringen så kommer man överens om vad bilen är värd tillsammans med fb. Om man inte är nöjd med deras värdering så kan man kontakta en oberoende värderingsman http://www.besiktning.nu
Kostnad på ca1000-1500:- men kan variera från län till län.
Man skickar oftast in bilder på sin bil och de gör en värdering från dessa, om du har nån undran så skicka gärna ett pm
Kostnad på ca1000-1500:- men kan variera från län till län.
Man skickar oftast in bilder på sin bil och de gör en värdering från dessa, om du har nån undran så skicka gärna ett pm