Tjeeenare! Jag ska se om jag får tag i chefen (som är på semester i 4 veckor framåt), det är klart att jag vill sponsra om jag kan, jag vet att Bilia har ett policybeslut om Sponsring efter förra året, men ska kolla om jag kan lösa något ändå, det beslutet får jag inte ta själv.
ni kan väl kolla med andra företag inom racing? autotech som någon pratat om, något sportföretag? Intersport etc? (kanske inte relaterat till just oss men för att få ner priset ytterligare. ) Någon som jobbar på något företag som kan tänkas sponsra?
Jag måste be att få återkomma i denna fråga, då det dykt upp lite saker som måste diskuteras igenom innan vi kör igång och tar emot beställningar/förskottsbetalningar...
Nu är det äntligen dags att börja ta emot beställningar på vår nya klubbjacka. Jackan är en svart soft-shell jacka, med vår klubblogga broderad på ryggen (ovalen i blått och vitt och texten "FORD CLUB SWEDEN" i vitt). Ena ärmen kommer att prydas av Goodyear's logotyp och den andra av Dunlop's.
Hur går man tillväga för att bli vid en jacka? Jo, sätt in 525kr (eventuell frakt tillkommer, men det löser vi när jackan finns klar för leverans) på nedanstående Swedbankkonto (klubbens donationskonto). Ange Erat forumsnamn som meddelande till mottagare.
Clearingnr: 8156-2 Kontonr: 913 950 875-9
Skicka sedan ett PM till mig (Focus RS) där Ni anger:
Nu kommer den eviga frågan... Hur är storlekarna? Eftersom att jag inte är som alla andra (på mer än ett sätt ) så brukar jag ha svårt att veta om jag skall a L eller XL mest pga. längden på ärmarna då de lätt blir lite korta?
Jarru... Detta vågar jag inte riktigt svara på. Jag får nog bolla detta vidare till Michael, då det är han som hanterar själva kontakten med leverantören. Har du något att tillföra i frågan Michael?