Däckonline, seriöst företag?
-
OHC
Däckonline, seriöst företag?
Tänkte fråga lite om Era erfarenheter av däckonline då jag själv har stora problem med dem. Hur lång tid tog er leverans och kunde ni överhuvudtaget komma i kontakt med dem.
Har nu försökt få tag i dem i 10 dagar utan framgång, har skickat mail och lämnat meddelanden via telefon utan att få något svar. Bara att komma fram till telefonsvararen är ju stört omöjligt.
Ja vad har Ni för erfarenheter av dem?
Har nu försökt få tag i dem i 10 dagar utan framgång, har skickat mail och lämnat meddelanden via telefon utan att få något svar. Bara att komma fram till telefonsvararen är ju stört omöjligt.
Ja vad har Ni för erfarenheter av dem?
-
cosworth82
- Veteran
- Namn: ulf edgren
- Kör: audi s6
.
jag har handlat däck där o det har funkat bra o flera polare med men har ärligt talat aldrig hört nåt illa om dom mer än av konkuransaktiga skäl såsom den lokala däck krängaren tycker inte om dom pga deras priser+ att han får stå o kränga på deras sulor:)
-
OHC
Skumt, iom att jag jobbar natt så satte jag syrran på att ringa. Hon kom fram en gång på 2 dagars ringande. Då hävdade snubben att han sett mina mail och fått mina telefonmeddelanden och hade tänkt kontakta mig. Och de sa att deras internet inte fungerade. Men de kan ju knappast ha varit utan internet i 2 veckor. Blir till att ringa och maila som en tok på måndag.RS 1800 skrev:Jag har bara haft positiva erfarenheter av dom, även när jag skickat tillbaka däck.
-
OHC
-
Henke85
-
stoffe
- star
- Veteran
- Namn: Richard P
- Kör: Cykel
- Kontakt:
Köpte däck där för första gången för ett par veckor sedan...
Dom hade inte däcken jag valde i lager så leveranstiden blev 3-4veckor, men man kan gå in på hemsidan och kolla vad som händer med sin order hela tiden..
Rekomenderar dock dackonline! Då priserna ofta är halva priset motför svenska listpriser!
Dom hade inte däcken jag valde i lager så leveranstiden blev 3-4veckor, men man kan gå in på hemsidan och kolla vad som händer med sin order hela tiden..
Rekomenderar dock dackonline! Då priserna ofta är halva priset motför svenska listpriser!
Sierra Cosworth 4x4 -91 -såld-
Sierra Cosworth 4x4 -92 -såld-
Sierra Cosworth 4x4 -90 -såld-
Sierra Cosworth 4x4 -92 -såld-
Sierra Cosworth 4x4 -90 -såld-
-
Philip Thulin
de krånglade till det för de inte kunde ta mitt VISA-kort nummer, så jag fick betala i förskått till deras bankgiro, sen skickades däcken, när de väl skickats tog det 4 dar för däcken å komma fram...
men beställningen som sådan drog ut på 3 veckor...
billigt: ja
leveranstid: bra
kundservice: sådär
nöjd: hyfsat
men beställningen som sådan drog ut på 3 veckor...
billigt: ja
leveranstid: bra
kundservice: sådär
nöjd: hyfsat
-
OHC