Känner mig lite ensam!!!
-
Abelsson
Känner mig lite ensam!!!
Hallå alla fordvänner.
Under hela sommaren , så har det varit race i Kalmar nästan varje fredag/lördags natt.. Men tyvärr så har jag varit den enda cossie nissen. Så det hadde varit himla roligt om det kunde komma några klubbmedlemmar å hälsa på.. Ja mena det är lite jobbigt att behöva köraifrån alla andra jappsar och BMW själv!:D
Så nu uppmanar jag alla FMCare som inte bor alldeles för långt borta att komma på besök nån fredag/lördagnatt .. Det hadde varit himla roligt iallafall..
Slå en signal innan så ni vet garanterat att det blir något. Jag känner Killarna som bruka hålla i staterna....
Mvh Danne
0709221159
danielabelsson@hotmail.com
Under hela sommaren , så har det varit race i Kalmar nästan varje fredag/lördags natt.. Men tyvärr så har jag varit den enda cossie nissen. Så det hadde varit himla roligt om det kunde komma några klubbmedlemmar å hälsa på.. Ja mena det är lite jobbigt att behöva köraifrån alla andra jappsar och BMW själv!:D
Så nu uppmanar jag alla FMCare som inte bor alldeles för långt borta att komma på besök nån fredag/lördagnatt .. Det hadde varit himla roligt iallafall..
Slå en signal innan så ni vet garanterat att det blir något. Jag känner Killarna som bruka hålla i staterna....
Mvh Danne
0709221159
- MiniJensen
- Legend
- Namn: Magnus Jensen
- Kör: Ingenting just nu
- ErikJ
- Legend
- Namn: Erik Johansson
- Kör: VolvoV70N o Fabia RS. Chevrolet impala 60
- Medlemsnummer: 249
- Kontakt:
inte omöjligt att man kan komma och lägga lite lakris är det mycket bilar?
Pallbocksräsern:Ford Sierra Cosworth RWD->Cossien
http://www.garaget.org/video/4mv187vgmfjn bästa et402m:runktid på 11.82 208,9hm/h 60 fot 1.86sek.urk
http://www.garaget.org/video/4mv187vgmfjn bästa et402m:runktid på 11.82 208,9hm/h 60 fot 1.86sek.urk
- MiniJensen
- Legend
- Namn: Magnus Jensen
- Kör: Ingenting just nu
-
Abelsson
-
Cossie_sl00p
Re: Känner mig lite ensam!!!
Originally posted by Abelsson
Hallå alla fordvänner.
Mvh Danne
0709221159
Och det säger du nu, nu när jag kommit hem från min semester runda nere i skåne mm
Hade jag vetat om att de kördes race i kalmar så hade jag dykt upp.