10 Juli (EDPS Sundsvall) gör jag comeback!
- cossiehenke
- Legend
- Namn: Henrik Wikström
- Kör: Japansk Premiumbil !
- Kontakt:
10 Juli (EDPS Sundsvall) gör jag comeback!
Tja
Äntligen får man ut och bekänna färg igen på en riktig dragracebana!
Känns helt underbart!
Vapnet kommer vara en skapligt masserad 4wd Sierra, hoppas på att kunna köra 11:or med den.
Kör jag snabbare än 11,82 som jag gjorde med gammelbilen då blir jag riktigt nöjd.
Tackar Jösse för lånet och må bäste man vinna!

Äntligen får man ut och bekänna färg igen på en riktig dragracebana!
Känns helt underbart!
Vapnet kommer vara en skapligt masserad 4wd Sierra, hoppas på att kunna köra 11:or med den.
Kör jag snabbare än 11,82 som jag gjorde med gammelbilen då blir jag riktigt nöjd.
Tackar Jösse för lånet och må bäste man vinna!
"Esox Lucius"
-
Cossie Nicke
- Legend
- Namn: Niklas Eriksson
- Kör: Barnvagn, cosworth rwd & 9-5 Aero
Om du nu ska göra en tråd som denna får du väl ändå slänga upp lite bilder på kärran du ska köra med, samt lite spec....
Som Papillon så snällt sa.
Lycka till förresten och kör för bövelen inte snabbare än gamla rwd´n du hade, då får man ju prestations ångest:D Mer än man har redan då..
Lycka till förresten och kör för bövelen inte snabbare än gamla rwd´n du hade, då får man ju prestations ångest:D Mer än man har redan då..
Tack till TG Racing, Turbocenter, BGM, Svensk Kurirfrakt AB
http://www.Allbildelar.se
http://www.Allbildelar.se
- Järnkaminen
- Legend
- Namn: Johan Mejenqvist
- Kör: Fiesta ST 200 MK8
- Medlemsnummer: 295
- cossiehenke
- Legend
- Namn: Henrik Wikström
- Kör: Japansk Premiumbil !
- Kontakt:
Tja
Blev en hel del strul under dagen och när de problemen var löst då började kylaren läka i ena gaveln ...
Så efter endast 1 repa själv och 2 repor för bilägaren så blev det tyvärr inge vidare alls.
Synd som tusan då det var väldigt lite bilar på plats så man hade lätt kunnat köra 20repor!
/ Henke
Blev en hel del strul under dagen och när de problemen var löst då började kylaren läka i ena gaveln ...
Så efter endast 1 repa själv och 2 repor för bilägaren så blev det tyvärr inge vidare alls.
Synd som tusan då det var väldigt lite bilar på plats så man hade lätt kunnat köra 20repor!
/ Henke
"Esox Lucius"