Donera en fikapeng till FCS
- Släggmek
- Legend
- Namn: Hasse B.
- Kör: 1977 Taunus 1.6L Kombi (TC 2), 1982 Taunus 2.0GL Kombi (TC 3)
Internetbank, va e de?
Äsch, sånt jox använder jag inte ens för egen del (struligt och verkar inte riktigt vattentätt tycker jag som själv pluggade webb en gång i tiden och blev påvisad säkerhetsluckorna), men kan man inte bara stoppa slanten i ett kuvert med vänlig hälsning och lägga på postlådan
? Menar, nog för att det finns postmöss men de känner nog inte på alla försändelser. Ah, får väl bli en liten överföring när nästa trälpeng trillar in, klart att forumet måste räddas
. Hur är det nu, kan man gå via Bankgiro? Plusgirot tar ju ett rejält eget rov för att trycka på överföringstangenten, bättre den summan hamnar där den gör nytta i stället.
...Asch, nu hittade jag ju fram bankkontonumret i en tråd, det fixar sig ju
.
...Asch, nu hittade jag ju fram bankkontonumret i en tråd, det fixar sig ju
"If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!" (sett på verktygslåda
)
Debatt; av latinets "de battere" - att slå sönder andra talares argument
- cossiepatrick
- Legend
- Namn: Patrick T
- Kör: Cosworth
- Medlemsnummer: 109
- Släggmek
- Legend
- Namn: Hasse B.
- Kör: 1977 Taunus 1.6L Kombi (TC 2), 1982 Taunus 2.0GL Kombi (TC 3)
Hmmm...
när jag väl var på banken och pröjsade för stödmedlemskap igen så tyckte de att det var Plusgirot som kontonumret från sajten gick till och inte Bankgirot, så det var lika bra att tåla det och betala in ändå, men hur är det egentligen - har inte klubben ett Bankgirokonto eller är det bara jag som har dålig pejl på gulaschbaronernas överföringssystem och skrev upp "fel" siffra? Jag såg bara ett kontonummer, inget alternativt betalsätt förutom via SMS
. Som sagt, man ger ju hellre en slant extra till klubben än göder bankmaffian med den och Plusgirot är ju mest bara en dyr blindtarm som återstår efter Postgirot som ursprungligen var avgiftsfritt... Kunde vara bra att veta om man får nåt ryck nån fler gång
, att ge samtidigt ge femti spänn i stöd till Storebror Staten
känns malplacerat.
"If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!" (sett på verktygslåda
)