Nyheter gällande forumet!
- Järnkaminen
- Legend
- Namn: Johan Mejenqvist
- Kör: Fiesta ST 200 MK8
- Medlemsnummer: 295
Nyheter gällande forumet!
Som de flesta av er vet så har vi den senaste tiden gjort lite förändringar på forumet. Tänkte här då summera vad som skett.
* Cosworth har fått en egen avdelning.
* Mustang har också fått en egen avdelning.
* Transit/Tourneo har också fått en egen avdelning.
* Avdelningarna Galaxy/S-Max & Cougar/Mondeo är numera en avdelning; Cougar/Mondeo/Galaxy/S-MAX
* Samtliga underkategorierna under de olika modellerna har tagits bort.
* "Våra bilar" har blivit Våra Fordar och har också öppnats för samtliga användare att starta trådar i.
* Avdelningarna "Avancerad Teknik" och "Motorsport" har tagits bort.
Jag vill även passa på att påminna er om att Ford Club Sweden också finns på Facebook.
En nyhet är att vi också finns på Instagram.
En annan nyhet är att nu kan Youtube-klipp inbäddas.
Så här:
[YOUTUBE]gsiWxWOZL7E[/YOUTUBE]
Man gör det genom att trycka på knappen
när man är ska publicera en post.
Imellan BB-koden skriver man "Filmkoden". En webbadress från Youtube kan se ut såhär:
Så tar man den rödmarkerade delen, https://www.youtube.com/watch?v=gsiWxWOZL7E, och kopierar in imellan [YOUTUBE ]gsiWxWOZL7E[/YOUTUBE]
Jag hoppas ni alla ska känna att förändringarna är till det bättre.
Har ni några idéer är det bara att skriva här i tråden eller kontakta mig, någon moderator eller en styrelsemedlem.
Till sist vill jag påminna alla att det är dags att förnya medlemskapet för 2015. Medlemsbrevet bör dyka upp i era brevlådor under veckan. Ni som ännu inte är medlemmar tycker jag absolut ska fundera på att bli det
, mer info finner ni Här.
Väl mött
!
* Cosworth har fått en egen avdelning.
* Mustang har också fått en egen avdelning.
* Transit/Tourneo har också fått en egen avdelning.
* Avdelningarna Galaxy/S-Max & Cougar/Mondeo är numera en avdelning; Cougar/Mondeo/Galaxy/S-MAX
* Samtliga underkategorierna under de olika modellerna har tagits bort.
* "Våra bilar" har blivit Våra Fordar och har också öppnats för samtliga användare att starta trådar i.
* Avdelningarna "Avancerad Teknik" och "Motorsport" har tagits bort.
Jag vill även passa på att påminna er om att Ford Club Sweden också finns på Facebook.
En nyhet är att vi också finns på Instagram.
En annan nyhet är att nu kan Youtube-klipp inbäddas.
Så här:
[YOUTUBE]gsiWxWOZL7E[/YOUTUBE]
Man gör det genom att trycka på knappen
när man är ska publicera en post.
Imellan BB-koden skriver man "Filmkoden". En webbadress från Youtube kan se ut såhär:
Så tar man den rödmarkerade delen, https://www.youtube.com/watch?v=gsiWxWOZL7E, och kopierar in imellan [YOUTUBE ]gsiWxWOZL7E[/YOUTUBE]
Jag hoppas ni alla ska känna att förändringarna är till det bättre.
Har ni några idéer är det bara att skriva här i tråden eller kontakta mig, någon moderator eller en styrelsemedlem.
Till sist vill jag påminna alla att det är dags att förnya medlemskapet för 2015. Medlemsbrevet bör dyka upp i era brevlådor under veckan. Ni som ännu inte är medlemmar tycker jag absolut ska fundera på att bli det
Väl mött
FORD CLUB SWEDEN – Ordförande - sponsoransvarig - Forumsansvarig.
Problem med ditt forumskonto eller nån tråd? Kontakta mig!
Problem med ditt forumskonto eller nån tråd? Kontakta mig!