Favoritpickis (tyvärr ej Ford)
-
Anglofilen
- Veteran
- Namn: Peter E
- Kör: 1 Fikus FWD, resten av fordskrotet
och lillvolvon driver därbak. - Ort: Sundbyberg
Favoritpickis (tyvärr ej Ford)
Maloo v8 
Där dök den äntligen upp i EU
Rätt maskin, rätt färg, frugan säger
och priset är horribelt, måste dock få rätt på ifall
en kan regga en sån här i Sverige.
http://www.ebay.co.uk/itm/Holden-Maloo- ... SwEjFXf9RS
Där dök den äntligen upp i EU
Rätt maskin, rätt färg, frugan säger
en kan regga en sån här i Sverige.
http://www.ebay.co.uk/itm/Holden-Maloo- ... SwEjFXf9RS
-
Anglofilen
- Veteran
och lillvolvon driver därbak. - Ort: Sundbyberg
Keller har god smak också han, en Focus med finmotor är, trots min aversion mot FWD, bland det roligaste jag vet. Rakfemman sitter som paddan i väggen, livsfarlig kärra ifall man vill ha körkortet i behåll 
Men ifall det kommer till Ford med flak så är nog Falcon UTE med stora (4L) raksexan det coolaste i bilväg. Toppa den med en stressfläkt så...då var vi där igen.
Grey har ju som bekant sedanen med storsexan, en riktigt läcker bakhjulsdriven sak och fick en lägga rabarber på den så har en vad man behöver
Men ifall det kommer till Ford med flak så är nog Falcon UTE med stora (4L) raksexan det coolaste i bilväg. Toppa den med en stressfläkt så...då var vi där igen.
Grey har ju som bekant sedanen med storsexan, en riktigt läcker bakhjulsdriven sak och fick en lägga rabarber på den så har en vad man behöver
- Keller
- Legend
- Namn: Simon Keller
- Kör: Probe GT, Focus ST250, P100 x2
- Medlemsnummer: 190
- Kontakt:
Haha tack tack. Dock är det Fords egen Ecoboost 4 cyl som sitter i mk3orna. Mer effekt och drar mindre soppa än femman. Dock är det mysigare ljud i femman.Anglofilen skrev:Keller har god smak också han, en Focus med finmotor är, trots min aversion mot FWD, bland det roligaste jag vet. Rakfemman sitter som paddan i väggen, livsfarlig kärra ifall man vill ha körkortet i behåll
/Keller
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
-
Anglofilen
- Veteran