Jag har nyss köpt universalstänkskydd på Mekonomen vilket du också verkar ha på bilderna. Hur monterade du dina? Har du skruvat fast dem i hjulhuset? Du råkar inte ha en bild på hjulhuset liggandes som du kan visa?
Ingen som provat att modifiera original stänkskydden till ST-kjolar?
Jag har nyss köpt universalstänkskydd på Mekonomen vilket du också verkar ha på bilderna. Hur monterade du dina? Har du skruvat fast dem i hjulhuset? Du råkar inte ha en bild på hjulhuset liggandes som du kan visa?
Ingen som provat att modifiera original stänkskydden till ST-kjolar?
Skydden har förra ägaren monterat och dom är skruvade i hjulhusen. Har ingen bild på det tyvärr.
stpe skrev:Köpt hos en lokal återförsäljare. Monteringen är gjord på verkstad
Hittade återförsäljare för simons. Hur är ljudet jämfört med det orginala avgassystemet? Hade tänkt mig ett som låter gott upptill ungefär 3 tusen varv och mindre ifall man kör motorväg, är detta något för mig då?
PZ220 skrev:Hittade återförsäljare för simons. Hur är ljudet jämfört med det orginala avgassystemet? Hade tänkt mig ett som låter gott upptill ungefär 3 tusen varv och mindre ifall man kör motorväg, är detta något för mig då?
Ljudet är marginellt högre, däremot mycket dovare/mulligare:) Passar för mina öron iaf.