Järnkaminen skrev:Grymt snygg! Nya modellen av Mondeo är riktigt läcker!
Tackar!! Det kommer en uppdaterad modell nu i höst, det ryktas om diodlysen samt annan front, det är bara S:en som har den snygga fronten samt bakpartiet enligt mig.
Valle_P skrev:Tackar!! Det kommer en uppdaterad modell nu i höst, det ryktas om diodlysen samt annan front, det är bara S:en som har den snygga fronten samt bakpartiet enligt mig.
Som nybliven ägare av en mondeo 2.2 tdci -09 Titanium-S, så måste jag säga att din bil är riktigt snygg!
Min mondeo har dock kvar sina silverfärgade rails på taket och det är ju klart snyggare att inte ha några, så som du har det på din..
Var din bil utan rails från början eller monterade du av dem i efterhand. Eller vet du om man över huvudtaget kan montera av dem på ett snyggt sätt i efterhand? Jag vet att Det går på Volvo v50 och v70. Bara att beställa en ny list i bilens färg.
Samma sak gäller mondeo- och tdci-emblemet på bakluckan. Går de att ta av i efterhand?
Förresten, är det 19 tumsfälgar du har på bilen och har du sänkt den något eller är frigången som den är som standard? Jag har 18..