fick ett ryck och beställde mig en Fiesta 1.6 TDCI med extra allt i februari. i början av april var den redan hemma
när det lokala reklam förtaget har tid åker det på dem blåa stripes med(ford original)
Mycket fin, har en exakt likadan fast med 1,6 bensin istället. Lustigt att du har backvarnare på din. När jag frågade återförsäljaren så var det inte möjligt att kombinera backvarnare med sportpaketet!
Dansund skrev:Mycket fin, har en exakt likadan fast med 1,6 bensin istället. Lustigt att du har backvarnare på din. När jag frågade återförsäljaren så var det inte möjligt att kombinera backvarnare med sportpaketet!
tackar! den 1,6 bensin går fint den men. men jag har 32mil till jobbet så jag får nöja mig med dieseln. konstigt att du fick det svaret, dem finns även med parkerings sensorer fram med sportpaketet. jag fick med dem bak i citypaketet (el infällbara backspeglar och backsensorer).
marsch skrev:tackar! den 1,6 bensin går fint den men. men jag har 32mil till jobbet så jag får nöja mig med dieseln. konstigt att du fick det svaret, dem finns även med parkerings sensorer fram med sportpaketet. jag fick med dem bak i citypaketet (el infällbara backspeglar och backsensorer).
Om du pendlar så långt så förstår jag att du vill ha diesel...
Ja nog är det ju väldigt underligt. Bor på Åland (hör till Finland) och enligt finnarna så går det inte att ha radare om man har sportpaketet.
Har du sett om det finns nån lösning på att få stänkskydd bak och/eller stenskottsskydd på stötfångaren bak?