Alltså, ska inte det vara varningstext på dito bilder, du/ni får ju börja tänka på oss som är lite till åren kommna o som har div krämpor, vi kan ju faktiskt lämna in för mindre...
Mycket snyggt bygge ...riktigt stilrent ...uppdatera gärna med lite film av första provturen ...
Jag har följt detta bygge på skogenracing ett tag ..riktigt skönt bygge måste jag säga ...MvH Tomas
Gör det! Vi andra sämre lottade får ju abstinens, för fasen . En Capri i det där stuket drömde man om redan som liten slyngel när de riktiga RS2600 var ute och slogs på banorna... Sällan man ser stilen så väl fångad, även om det avviker i autencitet på fälgar och speglar etc så förlåter den härliga helheten det .
"If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!" (sett på verktygslåda )
Debatt; av latinets "de battere" - att slå sönder andra talares argument
Hmmm .låt mig räkna 1,2,3,4 ja det blir nog 8 skulle tippa Ford 302 eftersom det står på framskärmen ,Förlagan's Caprin är väl en tidig 70 talare Från Basil Greens/perena motors .Hoppas du inte inspirerats av Perenans bromsar bara då dessa var Capri 3000GT orginalbromsar .....Kan inte vara roligt att bromsa från 220km/h med dem