S: Mondeo 2006 2.2 TDCi HGV i delar
-
getsome
- Legend
- Namn: Raffe Andersson
- Kör: Mondeo 2.0 TDCi 2011 med Bluefin
S: Mondeo 2006 2.2 TDCi HGV i delar
Ska skrota bilen pga motorras.
Den är Titanium X utrustad.
All delar utom motorn finns.
Följande delar har under 1000 mil :
Hjullager runt om , drivaxlar (höger helt ny i kartong då jag inte hann montera denna innan bilen kastade in handduken).
Xenonstrålakastarna har helt nyrenoverade halvljusreflektorer (utplockade och omsilvrade = som nya från fabrik).
Bilen har ren & fräsh halvskinns inredning.
Färddatorn i bilen har momentanförbrukning och medelförbrukning , nog den enda i Sverige med denna funktionen.
Skicka pm med vad du behöver så kommer vi överens om pris.
Pris/utgångsbud: 100
Plats/närmaste stad: Klippan
Den är Titanium X utrustad.
All delar utom motorn finns.
Följande delar har under 1000 mil :
Hjullager runt om , drivaxlar (höger helt ny i kartong då jag inte hann montera denna innan bilen kastade in handduken).
Xenonstrålakastarna har helt nyrenoverade halvljusreflektorer (utplockade och omsilvrade = som nya från fabrik).
Bilen har ren & fräsh halvskinns inredning.
Färddatorn i bilen har momentanförbrukning och medelförbrukning , nog den enda i Sverige med denna funktionen.
Skicka pm med vad du behöver så kommer vi överens om pris.
Pris/utgångsbud: 100
Plats/närmaste stad: Klippan
-
getsome
- Legend
Motorn i sig är skrot men jag har allt till den , pump , spridare , turbo och allt det är i gott skick. Nånting åkte in i motorn när jag hade rengjort insuget så toppen och 1 kolv samt vevaxeln är krokig men allt annat funkar.
Färdatorn är integrerad i instrumenteringen (komboinstrument) , har du spaken för detta ?
För komboinstrumentet vill jag ha 500 kr + frakt , miltal ca 26000 mil.
Färdatorn är integrerad i instrumenteringen (komboinstrument) , har du spaken för detta ?
- Galne
- Veteran
- Namn: Henrik Gunnarsson
- Kör: Mazda 323S, Mazda 6, Subaru Forester
Kört: Ford Siera 2.0i clx, Mondeo mkIII 2,2Tdci - Ort: Karlskrona
- Kontakt:
På min sitter färddatorn i vänstra mätartavlan, du växlar med en knapp tryckning på blinkersspakens spets. Min visar ute temp, km till tom tank, medelförbrukning sista 100km och något mer vill jag minnas. Tanten kör bilen...getsome skrev:Motorn i sig är skrot men jag har allt till den , pump , spridare , turbo och allt det är i gott skick. Nånting åkte in i motorn när jag hade rengjort insuget så toppen och 1 kolv samt vevaxeln är krokig men allt annat funkar.
Om du har EGR-ventilen kvar, den fungerar och det är rätt modell är jag väldigt intresserad. Pris?
- Bilagor
-
-
getsome
- Legend
EGR ventilen är tyvärr funktion okänd , då jag fixade den (bruten kugg och kärvande motor) satte ihop den och 1 min senare rasade motorn så vill du köpa på chans så kan du få den för 300 kr den kan funka kanon men kan också vara skrot .
Då är våra mätarhus samma , på min färdator har jag samma funktioner som du MEN även momentanförbrukning så du får 1 extra finess som du inte hittar på någon annan i sverige/knappt europa.
Då är våra mätarhus samma , på min färdator har jag samma funktioner som du MEN även momentanförbrukning så du får 1 extra finess som du inte hittar på någon annan i sverige/knappt europa.