S/B: 325 E30 mot sierra cossie
- Lemon
- Legend
- Namn: Alexander Palmgren
- Kör: S-Max 2,0T Ecoboost Aut
S/B: 325 E30 mot sierra cossie
vill sälja eller byta min 325 E30-87 mot en sierra cosworth och jag lägger pengar emellan.
21000 mil, bes till juli eller augusti-06 skattad till oktober-06,
blå/lilametallic 4dörrars, tickar ej om motorn, har inte hittat oljeläckage och drar varken olja eller vatten eller liknande symtom.inget blårykande.manuell 5-växlad låda-inga missljud/skrapningar
sänkt,cd,elspeglar,taklucka,stolsvärme,lamelldiffad.extra bakljus och oljor för 1000:- medföljer.ny bmw originaltank för 5000:- och nytt bromsok för 1700:-,nya stift.
lite rost finns och ej 100% i lacken.
15" BBS kryssekerfälg med 205/50-15" däck + 2 extradäck medföljer.
vinterdäck på plåtfälg.
inget utställningex utan mer bruksbil/lekbil.
Lite slitage förarstol,display cd fungerar ej dock fungerar resten av stereon,bakre kofångare grå, lite ytrostflä
ckar finns.
jag använder den som bruksbil just nu.
Pris/bytesvärde 14500:- jag lägger resten kontant vid eventuell cosworth-affär.
bilen finns i uppsala.
073-6870005
PM fungerar lika bra.
21000 mil, bes till juli eller augusti-06 skattad till oktober-06,
blå/lilametallic 4dörrars, tickar ej om motorn, har inte hittat oljeläckage och drar varken olja eller vatten eller liknande symtom.inget blårykande.manuell 5-växlad låda-inga missljud/skrapningar
sänkt,cd,elspeglar,taklucka,stolsvärme,lamelldiffad.extra bakljus och oljor för 1000:- medföljer.ny bmw originaltank för 5000:- och nytt bromsok för 1700:-,nya stift.
lite rost finns och ej 100% i lacken.
15" BBS kryssekerfälg med 205/50-15" däck + 2 extradäck medföljer.
vinterdäck på plåtfälg.
inget utställningex utan mer bruksbil/lekbil.
Lite slitage förarstol,display cd fungerar ej dock fungerar resten av stereon,bakre kofångare grå, lite ytrostflä
ckar finns.
jag använder den som bruksbil just nu.
Pris/bytesvärde 14500:- jag lägger resten kontant vid eventuell cosworth-affär.
bilen finns i uppsala.
073-6870005
PM fungerar lika bra.
-
FoX
det finns "lilla" diffen och "stora" diffen
det är ju inget som är standard som ni förstår, men om man valde till det så är det stora på 323:orna och 325.orna, lilla på 320, 318 och 316.
Tänkte ifall den var fabriks monterad eller om den var eftermonterad? Om den var fabriks monterad så är det stora.. om det är efter monterat så kan det ju vara lilla... den är lilla är lite vanligare.. tror jag. (jag har lilla på min, den är eftermonterad.)
om du hade någon bil under bilen(på diffen) så får du gärna skicka den =)
min e-post då. cfs85swe@hotmail.com
det är ju inget som är standard som ni förstår, men om man valde till det så är det stora på 323:orna och 325.orna, lilla på 320, 318 och 316.
Tänkte ifall den var fabriks monterad eller om den var eftermonterad? Om den var fabriks monterad så är det stora.. om det är efter monterat så kan det ju vara lilla... den är lilla är lite vanligare.. tror jag. (jag har lilla på min, den är eftermonterad.)
om du hade någon bil under bilen(på diffen) så får du gärna skicka den =)
min e-post då. cfs85swe@hotmail.com
-
FoX
-
hellebjork
- Veteran
- Namn: Matthias
- Kör: 200SX