S: Rundljusgrill med runda mörka lysen.
-
Fredrik_tak
- Veteran
- Namn: Fredrik J
- Kör: Opel Corsa B!
S: Rundljusgrill med runda mörka lysen.
Sätter ut en intressekoll, jag hittade en uppsättning Emärkta rundljus lampor med svart kors i, och en rundljusgrill. Tänkte se om någon skulle vara intersserad av denna uppsättning.
Lysena är inte någe skit i plast utan har metall i reflektorn, med justering och allt.
En splitter ny rundljus grill finns till detta, säljs endast som ett paket, annars blir det kvar.
Pris jag tänkt för allt är 3000kr, och då är lysena inte dom där skitlysena för 600kr paret utan kostar lite över 1400kr / par.
Allt är nytt aldrig monterat eller använt, nyskick!
vid intresse PM:a mig eller ring. bilder finns ej superbra, kan provmonteras om nån vill se "helhetsintrycket"
tel. 070-2164128
Pris/utgångsbud: 3000
Plats/närmaste stad: säter
Lysena är inte någe skit i plast utan har metall i reflektorn, med justering och allt.
En splitter ny rundljus grill finns till detta, säljs endast som ett paket, annars blir det kvar.
Pris jag tänkt för allt är 3000kr, och då är lysena inte dom där skitlysena för 600kr paret utan kostar lite över 1400kr / par.
Allt är nytt aldrig monterat eller använt, nyskick!
vid intresse PM:a mig eller ring. bilder finns ej superbra, kan provmonteras om nån vill se "helhetsintrycket"
tel. 070-2164128
Pris/utgångsbud: 3000
Plats/närmaste stad: säter
-
Fredrik_tak
- Veteran
- Kör: Opel Corsa B!
-
Fredrik_tak
- Veteran