S: Ford Consul MK1 - 1954 säljes i delar
-
te_wik
- Erfaren
- Namn: Tommy Wikström
- Kör: Kör Audi, men renoverar en Consul MK1
S: Ford Consul MK1 - 1954 säljes i delar
Eftersom ingen var intresserad av ett rep.objekt så säljes bilen i delar.
Bilen är hyffsat komplett, saknar kylare, mellanaxel och främre stötfångare.
Motorn är isärplockad och saknar en del saker, tex ventilknaster.
Motorn går att få ordning på, men kräver nya lager samt en eller två ventiler med styrningar.
Kromet är i hyffsat skick, förutom bakre stötfångaren.
Inredning är skitig men helt, någon reva finns på sofforna, men bör gå att laga snyggt.
Innertaket är dock fuktskadat, den är bortplockad så hel som den gick att få ut.
Rost finns i bilen, dörrarna har dock klarat sig bra. Skärmarna är sådär, går att laga.
Bakruta i bra skick, framrutan har stenskott men annars hel.
Ring gärna för förfrågan av delar: 0738211980
Skynda fynda! Tråkigt om jag måste köra allt till metallåtervinningen/soptippen/skroten.
Kom annars och hämta hela bilen, antingen som reservdelsbil eller ett projekt för den som har tid över.
Jag finns i Kalix, skickar med bussgods men då är det förskottsbetalning som gäller.
Mvh Tommy
Pris/utgångsbud: 1
Plats/närmaste stad: Kalix
Bilen är hyffsat komplett, saknar kylare, mellanaxel och främre stötfångare.
Motorn är isärplockad och saknar en del saker, tex ventilknaster.
Motorn går att få ordning på, men kräver nya lager samt en eller två ventiler med styrningar.
Kromet är i hyffsat skick, förutom bakre stötfångaren.
Inredning är skitig men helt, någon reva finns på sofforna, men bör gå att laga snyggt.
Innertaket är dock fuktskadat, den är bortplockad så hel som den gick att få ut.
Rost finns i bilen, dörrarna har dock klarat sig bra. Skärmarna är sådär, går att laga.
Bakruta i bra skick, framrutan har stenskott men annars hel.
Ring gärna för förfrågan av delar: 0738211980
Skynda fynda! Tråkigt om jag måste köra allt till metallåtervinningen/soptippen/skroten.
Kom annars och hämta hela bilen, antingen som reservdelsbil eller ett projekt för den som har tid över.
Jag finns i Kalix, skickar med bussgods men då är det förskottsbetalning som gäller.
Mvh Tommy
Pris/utgångsbud: 1
Plats/närmaste stad: Kalix