S: Många delar till Sierra
-
Sierra_88
- Erfaren
- Namn: Rainer B.
- Kör: Sierra coupé -88, Sierra 5dörr -91
- Kontakt:
S: Många delar till Sierra
God afton gott folk, en tung sådan. Jag skickade precis av min -91a Sierra femdörr till skroten, många nya delar i den men det är en annan historia.
Har massor med delar till Sierra såsom:
Strålkastare 4st
Baklyktor 6st kanske mer har ej räknat
Blinkers
Ny tank, suttit under bil i ett halvår ca.
4st Hastighetsmätare
DOHC Topp, bra skick, ser inga sprickor i den, bilen den kommer från drog varken vatten eller olja.
egentligen allt som sitter ovan block på DOHC.
Torkarmotorer, fläktar, givare, styrväxel, vattenpump mm. mm. mm.
Lättare att ni hör av er till mig och talar om vad ni behöver.
Är inte ute efter att bli rik på detta, utan tycker det är synd att skicka av allt när några av delarna iaf kan komma till användning. Kom med prisförslag!
Har en vit 2.0 Pinto -88 115hk. Reservdelsbil, mycket nytt och renoverat på den:
Nya bromsok
Nya framvagnsdelar
Framvagnsbalk / bärarmar nedslipade och målade
Golv svetsat
renoverad startmotor
trumbromsar renoverade
Ny koppling (ej monterad)
12xxx mil, motor och låda väldigt bra, bytt packboxar och ventilkåpspackning så den är tät.
Samma här: Vill inte tjäna några jättesummor. Bilen kan tas komplett eller om det är nåt speciellt du vill ha så kan köpare plocka loss det, så länge den går att köra/bogsera till skroten med andra ord inga bärarmar eller dylikt.
Finns på Orust, skickar inget, kan eventuellt mötas på någon halvkriminell parkering men då får jag betalt för bränsle.
Mejl: rainer.b@hotmail.com
Telefon: 0761871392
Pris/utgångsbud: 100
Plats/närmaste stad: Orust
Har massor med delar till Sierra såsom:
Strålkastare 4st
Baklyktor 6st kanske mer har ej räknat
Blinkers
Ny tank, suttit under bil i ett halvår ca.
4st Hastighetsmätare
DOHC Topp, bra skick, ser inga sprickor i den, bilen den kommer från drog varken vatten eller olja.
egentligen allt som sitter ovan block på DOHC.
Torkarmotorer, fläktar, givare, styrväxel, vattenpump mm. mm. mm.
Lättare att ni hör av er till mig och talar om vad ni behöver.
Är inte ute efter att bli rik på detta, utan tycker det är synd att skicka av allt när några av delarna iaf kan komma till användning. Kom med prisförslag!
Har en vit 2.0 Pinto -88 115hk. Reservdelsbil, mycket nytt och renoverat på den:
Nya bromsok
Nya framvagnsdelar
Framvagnsbalk / bärarmar nedslipade och målade
Golv svetsat
renoverad startmotor
trumbromsar renoverade
Ny koppling (ej monterad)
12xxx mil, motor och låda väldigt bra, bytt packboxar och ventilkåpspackning så den är tät.
Samma här: Vill inte tjäna några jättesummor. Bilen kan tas komplett eller om det är nåt speciellt du vill ha så kan köpare plocka loss det, så länge den går att köra/bogsera till skroten med andra ord inga bärarmar eller dylikt.
Finns på Orust, skickar inget, kan eventuellt mötas på någon halvkriminell parkering men då får jag betalt för bränsle.
Mejl: rainer.b@hotmail.com
Telefon: 0761871392