S: Bluefin superchips box
- Bruno
- Legend
- Namn: Bruno S
- Kör: Edge ST-Line -18
S: Bluefin superchips box
Säljer en Bluefin trimbox som jag haft i 2 veckor.. Fick blodad tand så ska ha värre grejer istället.. betalade 4000:- plus frakt för den, säljes för 3000:- ink frakt så betalar jag för att "tömma" den så den kan programmeras till köparens bil
För mer info besök: Bluefins hemsida
Där kan du till höger välja din bil, modell, motor osv för att se hur mycket kraft du får ur den
Nås här på klubben, på brunositum@hotmaill.se eller 0737 36 26 14
Finns i Helsingborg men kan levereras till både Malmö och Halmstad
Pris/utgångsbud: 3000
Plats/närmaste stad: Helsingborg/Malmö/Halmstad
För mer info besök: Bluefins hemsida
Där kan du till höger välja din bil, modell, motor osv för att se hur mycket kraft du får ur den
Nås här på klubben, på brunositum@hotmaill.se eller 0737 36 26 14
Finns i Helsingborg men kan levereras till både Malmö och Halmstad
Pris/utgångsbud: 3000
Plats/närmaste stad: Helsingborg/Malmö/Halmstad
- therealpinto
- Legend
- Namn: Gustaf Ulander
- Kör: Capri Turbo, Capri, Cortina, Kuga ST-Line, Mach-E LR AWD, Sierra 2.9, inte XR4x4 (snyft!)
- Medlemsnummer: 37
- Kontakt:
- therealpinto
- Legend
- Namn: Gustaf Ulander
- Kör: Capri Turbo, Capri, Cortina, Kuga ST-Line, Mach-E LR AWD, Sierra 2.9, inte XR4x4 (snyft!)
- Medlemsnummer: 37
- Kontakt:
- Bruno
- Legend
- Namn: Bruno S
- Kör: Edge ST-Line -18
Svårt att säga, så fort jag trycker till den så bara hoppar det och så blinkar ESPnJanne76 skrev:Hur var det med boxen, Bruno. Kunde du märka nån skillnad, mer kraft, bränsleförbrukning etc.?
Nä, skämt åsido.. Där är mer klös i den, helt klart. Bränsleförbrukningen har gått upp något första tankningen vilket inte är konstigt alls då man gärna vill trycka på för att känna
Andra tankningen (räknat före och efter Bluefin) var bara pendling Helsingborg - Malmö och då låg förbrukningen ungefär i samma trakter som innan men detta är väl ingen direkt vetenskapligt bevisat då det är baserat på en fulltank utan och en fulltank med Bluefin