S: sierra cosworth 4x4-91
-
martin_83
- Erfaren
- Namn: Martin Carlman
- Kör: sierra cosworth 4x4
S: sierra cosworth 4x4-91
är inte helt 100 på å sälja
men tänkte kolla om de finns intresse för min sierra ..är en 4x4 91a vit italienimport med skininredning.sitter ett par 17tums compomotiv fälgar med nya däck ... motorn är helt renoverad nya lager i hela botten viktad å balancerad vev å stakar nya je kolvar 92mm borr .portad topp av rimbo martin,grA toppakning och kamrem, dubbla ventilfjädrar, annan avgaskam ,simens deka 680cc spridare, ställbarakamdrev, irx520 turbo från rimbo martin, 3tums mongoose avgas, alloy rs500 intercooler, blåa samco slangar i hela motorn, trepukad sinterlamell.
Pris/utgångsbud: 90000kr
Plats/närmaste stad: oskarshamn
Pris/utgångsbud: 90000kr
Plats/närmaste stad: oskarshamn
- Jonis_i_uppsala
- Veteran
- Namn: Jonatan F
- Kör: Sierra
tjenna
Tänkte bara höra om du är intresserad av att byta mot en Nissan Sunny GTI-R 8930 mil, -92 årsm, helt orginal förutom sänknings fjädrar runtom, bilen är i toppskick, Service bok, manualer och alla andra papper medföljer från tyskland. Bilen är vänsterstyrd och riktigt skön att köra. Och har en grym potential. Allting sitter på inför reg besikting, Ny katt, ny lambda sond, blinkers på alla ställen där dom ska sitta o.s.v.
Bilder finns på: http://www.garaget.org/Jonis_i_uppsala
Jag värderar bilen till 110 000 krononr oreggad. Aningen dyrare när den är regbesiktigad.
Mvh Jonatan
Tänkte bara höra om du är intresserad av att byta mot en Nissan Sunny GTI-R 8930 mil, -92 årsm, helt orginal förutom sänknings fjädrar runtom, bilen är i toppskick, Service bok, manualer och alla andra papper medföljer från tyskland. Bilen är vänsterstyrd och riktigt skön att köra. Och har en grym potential. Allting sitter på inför reg besikting, Ny katt, ny lambda sond, blinkers på alla ställen där dom ska sitta o.s.v.
Bilder finns på: http://www.garaget.org/Jonis_i_uppsala
Jag värderar bilen till 110 000 krononr oreggad. Aningen dyrare när den är regbesiktigad.
Mvh Jonatan
Cosworth Crew Uppsala