S: Sierra Cosworth 4x4 motivlackad
-
Ckosworth
S: Sierra Cosworth 4x4 motivlackad
Kommit över en cossie igen som jag tänkte sälja.
Ja vad ska man säga skit fräsch kaross som man garanterat är ensam om
Flowpreppad original turbo, GGR kitt med ljusblåa spridare och tvåbarsmapsensor(330hk kit), öppet filter, Forgedump, Roose blåa silikonslangar nästan i stort sett överallt, stålomspunna soppa slangar med värre soppa pump( bosch 044), 3tums avgassytem, vibratech motorfästen, polyruthan bussningar runthela bilen, sänkt, rensad från emblem och lister, motivlack, 17tummare med däck som gått mellan 100-200mil, evo vinge.
Fälg eller quad lights på bilderna finns inte kvar!
Säljes som ett litet vinter projekt då bilen behöver kärlek, kända fel: drivknut vänster fram knäpper ibland, handbroms dålig, skivorna ser dock bra ut, sätta ihop lite inrednings detaljer, allt finns, kattarna ligger bredvid så det måste monteras på innan besiktning, framvagns inställning, liten skada bakstötfångaren(syns på bild), lite allmän översyn behövs typ servas, komptest nyligen gjort med bra resultat på Ford.
Men jag kommer att fixa lite allt eftersom jag har tid också, och om jag hinner klart så besiktas den och bilen blir så klart lite dyrare.
Bud, priset är bara ett rikt pris, skam bud om du så vill, bara så att vi kommer igång;)
---------------------------------------------------------
Säljer även karossen löst nu ifall intresse finns för det då rwd känns mer intressant
Det som ingår då är växellåda, diffar, axlar, 17tummare, evovinge, grenrör, avgas med downpipe allt ingår.
Det som inte ingår är alltså motor med turbo och kabelhärva/box och ic.
Pris ide: 35-50tkr beroende på vad man vill ska ingå, buda på bara.
Obs:inget säljs löst fören bilen/karossen är såld:obs
Mail: freddieman83@hotmail.com
Pris/utgångsbud: 70000
Plats/närmaste stad: Sundsvall
Ja vad ska man säga skit fräsch kaross som man garanterat är ensam om
Flowpreppad original turbo, GGR kitt med ljusblåa spridare och tvåbarsmapsensor(330hk kit), öppet filter, Forgedump, Roose blåa silikonslangar nästan i stort sett överallt, stålomspunna soppa slangar med värre soppa pump( bosch 044), 3tums avgassytem, vibratech motorfästen, polyruthan bussningar runthela bilen, sänkt, rensad från emblem och lister, motivlack, 17tummare med däck som gått mellan 100-200mil, evo vinge.
Fälg eller quad lights på bilderna finns inte kvar!
Säljes som ett litet vinter projekt då bilen behöver kärlek, kända fel: drivknut vänster fram knäpper ibland, handbroms dålig, skivorna ser dock bra ut, sätta ihop lite inrednings detaljer, allt finns, kattarna ligger bredvid så det måste monteras på innan besiktning, framvagns inställning, liten skada bakstötfångaren(syns på bild), lite allmän översyn behövs typ servas, komptest nyligen gjort med bra resultat på Ford.
Men jag kommer att fixa lite allt eftersom jag har tid också, och om jag hinner klart så besiktas den och bilen blir så klart lite dyrare.
Bud, priset är bara ett rikt pris, skam bud om du så vill, bara så att vi kommer igång;)
---------------------------------------------------------
Säljer även karossen löst nu ifall intresse finns för det då rwd känns mer intressant
Det som ingår då är växellåda, diffar, axlar, 17tummare, evovinge, grenrör, avgas med downpipe allt ingår.
Det som inte ingår är alltså motor med turbo och kabelhärva/box och ic.
Pris ide: 35-50tkr beroende på vad man vill ska ingå, buda på bara.
Obs:inget säljs löst fören bilen/karossen är såld:obs
Mail: freddieman83@hotmail.com
Pris/utgångsbud: 70000
Plats/närmaste stad: Sundsvall
- Bilagor
-
-
-
-
-
-
Ckosworth
-
Ckosworth
Jag köpte den av killen som köpte den från Skellefteå den gick då nere i Iggesund(nu sundsvall), sen sålde jag den efter ett halv år och nu har jag köpt tillbaks den igengranadadr skrev:hur många ägare har den haft sen den lämnade Skellefteå?? bara nyfiken,, mer o mer prylar verkar försvinna från den
Byter cossie oftare än kalsonger det här året tror jag
Så jag blir andra och fjärde ägare efter skellefteå
-
Ckosworth
granadadr skrev:ok,, hadde jag haft pengar hadde jag nog köpt den uta motor,, me men nu har jag inte det,,
Jo den är jävligt fin synd att göra sig av med den men jag vill ha bakhjulsdrift och är inte så sugen på att bygga om, sen behöver jag kombi nu i vinter då det kommer bebis och hela rasket så det blir spara lite slantar till våren då ny kaross är tänkt att inhandlas, så garaget får stå utan cosworth för första gången på 3vintrar
- cossiepatrick
- Legend
- Namn: Patrick T
- Kör: Cosworth
- Medlemsnummer: 109
-
Sudden
-
Ckosworth
-
Ckosworth