S: Ford Mondeo 2,2 TDCI 8300 Mil
-
Pajjon
- Nybörjare
- Namn: Patrik Jonsson
- Kör: Focus ST 225
S: Ford Mondeo 2,2 TDCI 8300 Mil
Pga ändrade förhållanden så ska jag sälja min fina Ford Mondeo, bilen har endast rullat 8300 mil och går mycket bra med sina 175 Hk och 420 Nm, den har även det mesta i utrustningsväg som fanns 2009. Bilen är full servad med servicebok och mycket väl omhändertagen och jag köpte den av en bekant så jag vet hur den är använd och skött innan, den servades 2016-12-20 vid 7784 mil och den har rullat ca 8300 mil idag. Skatten ligger på 3918 Kr och betalas i Maj, September och Januari, så den säljs nyskattad fram till September. Bilen är besiktad till 2018-04-30.
Den är mycket stark och bekväm att åka och i mycket bra skick, men den är inte ny så det finns några små märken och en del stenskott i fronten som det blir på en begagnad bil, färgen är lite speciell för den ser ut som typ plommonfärgad tills solen ligger på den för då blir den mer vinröd metallic, en mycket snygg färg som inte alla andra har. Bilen är servad 2016-12-20 vid 7784 mil och den har rullat ca 8300 mil idag, full servicebok finns givetvis. Bilen är nyligen lackbehandlad så den är blank och fin och kommer att vara lättvättad framöver.
* klimatanläggning med 2 zoner
* Farthållare
* Dieselvärmare med tidur i bilens system
* Avtagbar dragkrok
* Parkeringssensorer runt om
* Regnsensor till torkarna
* Elstol med minne på förarsidan
* Halvskinn på stolarna
* Fina sommarhjul på alufälgar
* Fina vinterhjul ( Dubb ) på alufälgar
* Elhissar / elspeglar
* Multiratt
* Aux uttag till stereon
* Xenon på halvljuset
* Helt ny bagagerumsmatta
* Eluppvärmd framruta
* 6 Växlad manuell
Jag har säkert glömt något med tanke på allt som finns på den
Jag vill helst inte ha några byten men kan ev ta en billig bil i byte + pengar.
Pris 69000 Kr
Länk till bilder....
https://www.blocket.se/vasternorrland/F ... 5.htm?ma=1
Pris/utgångsbud: 69000
Plats/närmaste stad: Sundsvall
Den är mycket stark och bekväm att åka och i mycket bra skick, men den är inte ny så det finns några små märken och en del stenskott i fronten som det blir på en begagnad bil, färgen är lite speciell för den ser ut som typ plommonfärgad tills solen ligger på den för då blir den mer vinröd metallic, en mycket snygg färg som inte alla andra har. Bilen är servad 2016-12-20 vid 7784 mil och den har rullat ca 8300 mil idag, full servicebok finns givetvis. Bilen är nyligen lackbehandlad så den är blank och fin och kommer att vara lättvättad framöver.
* klimatanläggning med 2 zoner
* Farthållare
* Dieselvärmare med tidur i bilens system
* Avtagbar dragkrok
* Parkeringssensorer runt om
* Regnsensor till torkarna
* Elstol med minne på förarsidan
* Halvskinn på stolarna
* Fina sommarhjul på alufälgar
* Fina vinterhjul ( Dubb ) på alufälgar
* Elhissar / elspeglar
* Multiratt
* Aux uttag till stereon
* Xenon på halvljuset
* Helt ny bagagerumsmatta
* Eluppvärmd framruta
* 6 Växlad manuell
Jag har säkert glömt något med tanke på allt som finns på den
Jag vill helst inte ha några byten men kan ev ta en billig bil i byte + pengar.
Pris 69000 Kr
Länk till bilder....
https://www.blocket.se/vasternorrland/F ... 5.htm?ma=1
Pris/utgångsbud: 69000
Plats/närmaste stad: Sundsvall