Köpråd Fiesta

Allt om Fords modeller B-MAX, Fiesta, Fusion, Ka, EcoSport & Puma.
Steffo
Nybörjare
Namn: Steffo S
Kör: Audi

Köpråd Fiesta

Inlägg av Steffo »

Hej,
Jag tänkte köpa en Fiesta och behöver lite tips på vad man ska tänka på vid köp. Ska ha bilen att pendla ca 6 mil per dag.
Jag tänkte betala 70-80 tusen och undrar om det är någon skillnad på bilar från 2013-2017 och var man kan läsa om eventuella uppdateringar eller utrustning.
Tack på förhand.

niclas05
Erfaren
Namn: Lars
Kör: Ingen ford just nu

Inlägg av niclas05 »

Hur gick det köpte du någon. Tycker det är lite dåligt med hjälp ibland här.. :-(

Användarvisningsbild
davve d
Legend
Namn: David W
Kör: Focus RS Edition -18
Kuga Active PHEV -25
Medlemsnummer: 17

Inlägg av davve d »

niclas05 skrev:Hur gick det köpte du någon. Tycker det är lite dåligt med hjälp ibland här.. :-(
Att du inte skriver några rader då till trådskaparen som ändå har en Fiesta -17:confused:

Annars finns det över 607.000 inlägg i detta forum att söka i via sökfunktionen.

Just saying;)
FORD CLUB SWEDEN - MHRF-Fordonsinspektör

En unik entusiastförsäkring för medlemmar i FCS, kolla pris och villkor på : https://mhrf.se/mhrf-forsakring/

Ford Focus RS Edition 2018

niclas05
Erfaren

Inlägg av niclas05 »

davve d skrev:Att du inte skriver några rader då till trådskaparen som ändå har en Fiesta -17:confused:

Annars finns det över 607.000 inlägg i detta forum att söka i via sökfunktionen.

Just saying;)
Ja. Men svarade inte på det för finns det för 80000 för en sån ens. Men det är inte lätt och säga, för sök funktionen funkar inte genom mobil . Just saying:-)

niclas05
Erfaren

Inlägg av niclas05 »

Steffo skrev:Hej,
Jag tänkte köpa en Fiesta och behöver lite tips på vad man ska tänka på vid köp. Ska ha bilen att pendla ca 6 mil per dag.
Jag tänkte betala 70-80 tusen och undrar om det är någon skillnad på bilar från 2013-2017 och var man kan läsa om eventuella uppdateringar eller utrustning.
Tack på förhand.
Nej, 13-17 är samma, men kanske skiljer, med utrustning. St är dock skillnad, på yttre utseende :-)

Skriv svar