Köpråd Fiesta
-
Steffo
- Nybörjare
- Namn: Steffo S
- Kör: Audi
Köpråd Fiesta
Hej,
Jag tänkte köpa en Fiesta och behöver lite tips på vad man ska tänka på vid köp. Ska ha bilen att pendla ca 6 mil per dag.
Jag tänkte betala 70-80 tusen och undrar om det är någon skillnad på bilar från 2013-2017 och var man kan läsa om eventuella uppdateringar eller utrustning.
Tack på förhand.
Jag tänkte köpa en Fiesta och behöver lite tips på vad man ska tänka på vid köp. Ska ha bilen att pendla ca 6 mil per dag.
Jag tänkte betala 70-80 tusen och undrar om det är någon skillnad på bilar från 2013-2017 och var man kan läsa om eventuella uppdateringar eller utrustning.
Tack på förhand.
- davve d
- Legend
- Namn: David W
- Kör: Focus RS Edition -18
Kuga Active PHEV -25 - Ort: Norrtälje
- Medlemsnummer: 17
Att du inte skriver några rader då till trådskaparen som ändå har en Fiesta -17niclas05 skrev:Hur gick det köpte du någon. Tycker det är lite dåligt med hjälp ibland här.. :-(
Annars finns det över 607.000 inlägg i detta forum att söka i via sökfunktionen.
Just saying;)
FORD CLUB SWEDEN - MHRF-Fordonsinspektör
En unik entusiastförsäkring för medlemmar i FCS, kolla pris och villkor på : https://mhrf.se/mhrf-forsakring/
Ford Focus RS Edition 2018
En unik entusiastförsäkring för medlemmar i FCS, kolla pris och villkor på : https://mhrf.se/mhrf-forsakring/
Ford Focus RS Edition 2018
-
niclas05
- Erfaren
- Namn: Lars
- Kör: Ingen ford just nu
Ja. Men svarade inte på det för finns det för 80000 för en sån ens. Men det är inte lätt och säga, för sök funktionen funkar inte genom mobil . Just saying:-)davve d skrev:Att du inte skriver några rader då till trådskaparen som ändå har en Fiesta -17
Annars finns det över 607.000 inlägg i detta forum att söka i via sökfunktionen.
Just saying;)
-
niclas05
- Erfaren
- Namn: Lars
- Kör: Ingen ford just nu
Nej, 13-17 är samma, men kanske skiljer, med utrustning. St är dock skillnad, på yttre utseende :-)Steffo skrev:Hej,
Tack på förhand.