Fiesta 1.25 2010
-
Pedersen
- Nybörjare
- Namn: Michael Pedersen
- Kör: Volvo xc60 2017
Kanske Ford Fiesta 1.25 2010 - Ort: Kattarp
Fiesta 1.25 2010
Halloj på er!
Hoppas ni alla har det bra.
En fråga, jag funderar på att införskaffa mig en Fiesta 1.25 2010a manuell som daglig bil till o från jobb typ, 3-4 mil dagligen.
Rullat 24100 mil, motor och låda känns bra om än lite slö
Dock så skorra det en halv sekund efter man startat motorn, säljaren sa att det är startmotorn som inom en snar framtid behöver bytas. Sen märkte jag att det ”knäpper” lite lite i ratten när man svänger i låg hastighet( upp till typ 15-20km/h )
Vad kan det bero på?
Kamremmen behöver bytas då det gått 8 år nästa år men bara 8000mil sen bytet.
Bilen är relativt nybesiktigad då den gäller till siste jan 27.
Pris 24900:-
Känns billigt men där är lite fix och så är lacken inte den bästa (klarlack släpp och nån liten rostfläck på ena bakdörren)
Är det värt att satsa eller ska man walk away? Inget klonkande när jag körde över ojämnheter heller.
Tackar på förhand
https://www.bilformedlingen.com/sok/per ... esta/33450
Hoppas ni alla har det bra.
En fråga, jag funderar på att införskaffa mig en Fiesta 1.25 2010a manuell som daglig bil till o från jobb typ, 3-4 mil dagligen.
Rullat 24100 mil, motor och låda känns bra om än lite slö
Dock så skorra det en halv sekund efter man startat motorn, säljaren sa att det är startmotorn som inom en snar framtid behöver bytas. Sen märkte jag att det ”knäpper” lite lite i ratten när man svänger i låg hastighet( upp till typ 15-20km/h )
Vad kan det bero på?
Kamremmen behöver bytas då det gått 8 år nästa år men bara 8000mil sen bytet.
Bilen är relativt nybesiktigad då den gäller till siste jan 27.
Pris 24900:-
Känns billigt men där är lite fix och så är lacken inte den bästa (klarlack släpp och nån liten rostfläck på ena bakdörren)
Är det värt att satsa eller ska man walk away? Inget klonkande när jag körde över ojämnheter heller.
Tackar på förhand
https://www.bilformedlingen.com/sok/per ... esta/33450