Lite besviken på RS mk II
- TS Edition
- Erfaren
- Namn: Tobias Sundqvist
- Kör: Ford Focus RS 2010
Tack för bilden Peter.....Personligen tycker jag det ser ut som 30mm H&R Kittet sänker mer än 30mm??? mycket mindre luft i hjulhuset än när jag måttade ner 30mm från min skärmkant......eller så blir man lite lurade av bilden:Odd:...hur som helst så såg det där jäkligt bra ut.....Kan ni montera fjädrar och köra hjulinställning hos er Peter, i samband med en uppdatering av mjukvaran också som jag tänkte åka ner för?
-
Quistan
- Nybörjare
- Namn: richard
- Kör: Forf focus st
´håller drivknutarna om man har för lågt? hört att de steget du tog nu är de som är " lagom " bäst för drivknutarna, skulle själv vilja ha ett vettigt svar för kör själv orginal och vill sänka också:)TS Edition skrev:någon som har en bild som är tagen från sidan på en rs2 med 30mm sänkning....Har lackat mina bromsok nu ikväll och drog fram tumstocken å kolla....alltså om man kastar på 30mm sänkning så är den fortfarande hög som ett hus.....50mm skulle jag vilja ha ner den...Men coilovers e för dyrt i dagsläget,någon som vet om det kommit ut några 50mm fjädrar på marknaden??...jag har dock inte hittat några än.
- TS Edition
- Erfaren
- Peter 75
- Veteran
- Namn: Peter Carvall
- Kör: RS 2009
- Kontakt:
Det kan vi lösaTS Edition skrev:Tack för bilden Peter.....Personligen tycker jag det ser ut som 30mm H&R Kittet sänker mer än 30mm??? mycket mindre luft i hjulhuset än när jag måttade ner 30mm från min skärmkant......eller så blir man lite lurade av bilden:Odd:...hur som helst så såg det där jäkligt bra ut.....Kan ni montera fjädrar och köra hjulinställning hos er Peter, i samband med en uppdatering av mjukvaran också som jag tänkte åka ner för?
Mvh
Peter
- Peter 75
- Veteran
- Namn: Peter Carvall
- Kör: RS 2009
- Kontakt:
HejQuistan skrev:´håller drivknutarna om man har för lågt? hört att de steget du tog nu är de som är " lagom " bäst för drivknutarna, skulle själv vilja ha ett vettigt svar för kör själv orginal och vill sänka också:)
Man skall inte sänka för mycket H&R är lagom, jag har inte sänkt mina coilovers mer heller.
Peter
- TS Edition
- Erfaren