Ford Focus RS500 2010
- Edelsvärd
- Veteran
- Namn: Fredda
- Kör: 2018 Focus RS
- Kontakt:
Hoppla!
Tack för samtalet, kul att språkas vid!
En "ledig" vit med vita fälgar har jag på ingående rätt snart om du vill ha en.
RS500 är tveeeeeeksamt om jag får tag i någon mer
Tack för samtalet, kul att språkas vid!
En "ledig" vit med vita fälgar har jag på ingående rätt snart om du vill ha en.
RS500 är tveeeeeeksamt om jag får tag i någon mer
Greven skrev:http://www.blocket.se/vastmanland/Ford_ ... ?ca=15&w=3
Den skulle man kravla sig iväg och titta på. 448 000:- är det vad den kommer hamna på fullsmetad med allt eller försöker dom bara slå till med ett pris och hoppas på att dom får det för den?
Som en del av er vet så har jag försökt få min sambos tankar att klaffa med mina engående RS.en. Hon tycker helt enkelt inte om den. Jag visade denna och då började hon skruva lite på sig, verkade som att hon tyckte om den. Senskickade jaghenne en bild på en vit med vita fälgar som ligger på blocket nu http://www.blocket.se/orebro/Ford_Focus ... ?ca=15&w=3
och då utbrast hon till min förvåning. "DEN VAR FAKTISKT RIKTIGT SNYGG!!"
det tar sig!
-
blom
- rs turbo
- Legend
- Namn: JANNE JOHANSSON
- Kör: FIESTA RS TURBO -91 FORD CONNECT ST220 Edition -03 KTM 640 SUPERMOTARD
Nu har jag inte läst alla inlägg och artiklar.
Men skulle inte den nya värsting focusen få 4x4??
Sen så såg jag att många hängde upp sig på hur lite man får för dom extra pengarna. Hur stor pris skillnad var det när Flygel sierran kom i RS500.Kolla idag att det var valuta för pengarna när en RS500 kostar mer än en vanlig.
Sen så såg jag att många hängde upp sig på hur lite man får för dom extra pengarna. Hur stor pris skillnad var det när Flygel sierran kom i RS500.Kolla idag att det var valuta för pengarna när en RS500 kostar mer än en vanlig.
FORD CONNECT ST220 Edition -03
KTM 640 SUPERMOTARD
FORD FIESTA RS TURBO -91
#MY CARS ARE PROTECTED BY A BIG FUCKING DOG#
KTM 640 SUPERMOTARD
FORD FIESTA RS TURBO -91
#MY CARS ARE PROTECTED BY A BIG FUCKING DOG#
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
Du blandar ihop RS500:an med spekulationerna om Focus MK III som ska lanseras i vinter. Det är den det spekuleras om ska få elpåhängsmotor i bakaxeln, dvs 4x4, om det blir en RS. Det är som sagt bara vilda spekulationer och det ligger inte mer bakom det hela än att platformen tillåter det och att VD:n har sagt att det ska bli en prestanda modell av Focus MK III. Dock tror jag personligen det blir en ST först och att kanske denna blir den första med elpåhängsmotorn som prestandabil. Det kanske blir en hybrid som en vanlig Focus innan det med en 1,4L eller 1,6L motor innan detta.rs turbo skrev:Nu har jag inte läst alla inlägg och artiklar.
Den som lever får se.
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
- VolvoTurbo
- Veteran
- Namn: Peter M
- Kör: Focus RS MkII 2009 Blå
Tycker det är mycke snyggare med svart istället för silver. Vill ha!Focus RS skrev:
Nån som vet om det är rimligt lätt och rimligt kostsamt att byta ut all silverplast i en vanlig RS, alltså
1. Varningsblinkknappen (inte ramen runt stereon, den ju ju redan svart kom jag på)
2. hela ventilationsknapperiet och
3. de nedre knapparna,
så det ser ut som i en RS500 ???
Eller e de nån som vet om det finns andra Fordar med de svarta prylarna, så man kan plocka från skrotbilar? EDIT, verkar som C-Max har svarta prylar...
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
Jag vet inte vad just de tre sakerna kostar men är intresserad av att veta det jag med. Gärna med uppgift på vad ramen runt navin istället för runt stereon går på i svart oxå.VolvoTurbo skrev:Tycker det är mycke snyggare med svart istället för silver. Vill ha!![]()
Nån som vet om det är rimligt lätt och rimligt kostsamt att byta ut all silverplast i en vanlig RS, alltså
1. runt stereon inkl knapparna på sidorna, (jag har en vanlig utan GPS etc)
2. hela ventilationsknapperiet och
3. de nedre knapparna,
så det ser ut som i en RS500 ???
Däremot har jag kollat vad alla fakekolfiberpaneler kostar i vanliga RS:en. Den runt navin, askkoppen, knapparna och vid handbroms/växelspak. De gick på över 8000kr för allihopa.
mvh C
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS
-
Focus RS
- Legend
- Namn: Per-Anders G
- Kör: Ford
- Medlemsnummer: 3
Focus RS500 slutsåld på tolv timmar

Läs hela artikeln på Teknikens Värld => LÄNKDen som är sugen på Fords svarta best – Focus RS500 – får hoppas på ett mirakel. Alla de 500 exemplaren är nämligen slutsålda, och så var det redan tolv timmar efter att bilen avslöjades.