Hjälp vid beställning av RS mk2
Hjälp vid beställning av RS mk2
Hej alla!
Bra forum detta
Håller på att försöka beställa en ny RS men de jag har pratat med har alla gett mig olika leveranstider (förmodar att alla svenska bilar byggs på samma gång). Är det någon här som vet något om detta? Något annat man ska tänka på vid beställning av denna härliga bil? Har valt en vit bil, om man väljer till paket 1b, levereras bilen då med svart läder samt alcantara?
Tänkte även höja effekten lite så småningom, vilket företag är absolut bäst när det gäller ECU mappning? Bluefin?
Tack på förhand!
Bra forum detta
Tänkte även höja effekten lite så småningom, vilket företag är absolut bäst när det gäller ECU mappning? Bluefin?
Tack på förhand!
- C
- Legend
- Namn: Christian L
- Kör: 458
Hej!PhilL skrev:Hej alla!
Bra forum dettaHåller på att försöka beställa en ny RS men de jag har pratat med har alla gett mig olika leveranstider (förmodar att alla svenska bilar byggs på samma gång). Är det någon här som vet något om detta? Något annat man ska tänka på vid beställning av denna härliga bil? Har valt en vit bil, om man väljer till paket 1b, levereras bilen då med svart läder samt alcantara?
Tack på förhand!
Alla bilar som kommer till Sverige är redan beställda. Några är däremot inte sålda. Tror att det finns någon kvar i Akalla och någon kvar till Bilia Västerås. Du får prata med dem om vad för färger de har beställt och om det fortfarande går att ändra utrusting på beställningen. Tror den Blåa inte tillverkas längre.
Alla tillverkas inte på en gång utan de kommer att byggas och komma in allt eftersom, ett preliminärt datum skulle du kanske kunna få från bilhandlarna med kom ihåg att det är ett ej spikat datum.
Vad paketen innehåller hittar du här:
http://www.motorcentralen.com/PDF/focus ... slista.pdf
Märk väl att priserna kan variera då det är fri prissättning, sedan är jag inte helt 100% att dessa paket är de som gäller längre..
Som sagt, informationen kan du få från din försäljare. Jag köpte från Fredrik Edelsvärd på Bilia Västerås och kan inget annat än varmt rekomendera honom. Den absolut bästa bilförsäljaren jag någonsin träffat och han kan verkligen bilen bra oxå. Han har sålt flest RS i Sverige med stor marginal. Det var verkligen värt att åka till Västerås för att köpa bil.
Snabbare än Subarumicke i Superstsge.
X-ordis FMCS
X-ordis FMCS