Coilovers till Focus ST250 kombi?
- Arson
- Erfaren
- Namn: Mattias Aronsson
- Kör: Focus ST250 -13
Coilovers till Focus ST250 kombi?
Hejsan,
Går i tankarna om att få ned familjebilen lite mot backen till våren och har kollat dels på sänkfjädrar (finns endast i alternativet 25/10mm vilket blir för lite), men också coilovers.
Tyvärr verkar det väldigt svårt att hitta alternativ för just ST-kombivarianten och vill kolla om det är någon här som är insatt vad man kan hitta coilovers till ST estaten?
Tack.
// Mattias
Går i tankarna om att få ned familjebilen lite mot backen till våren och har kollat dels på sänkfjädrar (finns endast i alternativet 25/10mm vilket blir för lite), men också coilovers.
Tyvärr verkar det väldigt svårt att hitta alternativ för just ST-kombivarianten och vill kolla om det är någon här som är insatt vad man kan hitta coilovers till ST estaten?
Tack.
// Mattias
- ndawidsson
- Erfaren
- Namn: Niklas Dawidsson
- Kör: Ford Fiesta ST2 180
- Arson
- Erfaren
- Namn: Mattias Aronsson
- Kör: Focus ST250 -13
Ja, det är frågan.Keller skrev:Om det är som han på Focusst.prg forumet skrev, att det är samma som hatchbacken så finns där ju att välja på![]()
Kolla annars med Andreas på Raidopower, K-Sport Coilovers.
Grejen är att jag inte hittills sett någon Estate som ens blivit sänkt, varken med fjädrar eller coilovers och då har jag plöjt igen om hel del olika forums på nätet.
Därav min försiktiga skeptism
- Keller
- Legend
- Namn: Simon Keller
- Kör: Probe GT, Focus ST250, P100 x2
- Medlemsnummer: 190
- Kontakt:
Arson skrev:Ja, det är frågan.
Grejen är att jag inte hittills sett någon Estate som ens blivit sänkt, varken med fjädrar eller coilovers och då har jag plöjt igen om hel del olika forums på nätet.
Därav min försiktiga skeptism
Jag förstår dig, har inte heller hittat något.
Ska ta en djupdykning på FocusSTOC.co.uk i kväll. (ST owners Club)
/Keller
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"