Tuning ST 250

Allt om Fords modeller C-MAX, Focus och Kuga.
Henkee78
Nybörjare
Namn: Henrik Enlund
Kör: -13 Focus ST III Kombi

Tuning ST 250

Inlägg av Henkee78 »

Någon som har chipat sin ST 250 och var? Har sökt på nätet men hittar ingen i Sverige som gör det.. Jo en men AK Tuning i Göteborg vågar man ju inte anlita efter vad jag hittat på nätet. Detta forum borde vara fullt av människor som antingen gjort det eller vill göra det..

rs2600
Veteran
Namn: Mats B
Kör: Mondeo 2.0 och Mondeo ST200 + div annat

Inlägg av rs2600 »

Henkee78 skrev:Någon som har chipat sin ST 250 och var? Har sökt på nätet men hittar ingen i Sverige som gör det.. Jo en men AK Tuning i Göteborg vågar man ju inte anlita efter vad jag hittat på nätet. Detta forum borde vara fullt av människor som antingen gjort det eller vill göra det..
Jag har använt AK tuning till min Focus och det funkar riktigt bra. Härligt bottenvrid som gör däckförsäljare glada och sänkt bensinförbrukning som inte tilltalar bensinbolag. Trevligt bemötande och bra support. Ett plus för handapparaten som gör det möjligt att fort byta mellan olika program, bra när bilen ska in på service. När jag köpte för några månader sedan hade dom extrapris, betalade 3900 inkl frakt. Enda problemet var att det tog ca 2 veckor att få grejorna men det visste jag vid beställningen.

Skriv svar