Mudflaps Kuga 2015
-
HasseRoth
- Nybörjare
- Namn: Hans Roth
- Kör: Ford KUGA 2016
Mudflaps Kuga 2015
Hej, har en sprillans ny Ford Kuga med exteriört stylingpaket, redan efter 80 mil har sidorna blästrats lite, undrar om någon vet om det finns stänkskydd till just denna modellen. Ford har inte när det är stylingpaketet monterat!
- Keller
- Legend
- Namn: Simon Keller
- Kör: Probe GT, Focus ST250, P100 x2
- Medlemsnummer: 190
- Kontakt:
Kolla hos Mudflaps.se
Jag har haft på bägge mina Focusar i Kaylan. Väldigt slittåligt och ser bra ut.
Har dom inte i menyn så kan dom ta fram. Som medlem i Ford Club Sweden har du även rabatt då Mudflaps är en av våra samarbetspartners.
Har dom inte i menyn så kan dom ta fram. Som medlem i Ford Club Sweden har du även rabatt då Mudflaps är en av våra samarbetspartners.
/Keller
Ford Focus ST250 -18 "Pärlan"
Ford Probe 2,2 Turbo -92 "Hamster-Racing"
Ford P100 -90 "Pickis"
Ford P100 -90 "Pickis"
- mondeo
- Veteran
- Namn: Peter B
- Kör: Ford Focus TDCI 1,5 2016 Ford Fiesta MK1 1983
Mina erfarenheter av Mudflaps är inte så goda. Fick vänta ca sex veckor på mina stänkskydd. Det var inte heller någon vidare kundtjänst då det tog väldigt lång tid för dem att svara på mail.. Blev även lovad rabatt, pga allt strul men det såg jag inte röken av.. Tyvärr är det väl svårt att få tag på specialtillverkade stänkskydd på annan håll här i Sverige vad jag vet.Keller skrev:Kolla hos Mudflaps.se
- Keller
- Legend
- Kontakt:
Tråkigt att höra. Var det längesedan?mondeo skrev:Mina erfarenheter av Mudflaps är inte så goda. Fick vänta ca sex veckor på mina stänkskydd. Det var inte heller någon vidare kundtjänst då det tog väldigt lång tid för dem att svara på mail.. Blev även lovad rabatt, pga allt strul men det såg jag inte röken av.. Tyvärr är det väl svårt att få tag på specialtillverkade stänkskydd på annan håll här i Sverige vad jag vet.
/Keller
Ford P100 -90 "Pickis"
Ford P100 -90 "Pickis"
- Keller
- Legend
- Kontakt:
På vilket sätt har du sökt dom?HasseRoth skrev:Jag har sökt dem 2 gånger nu men utan resultat....nu skiter jag i dom!
Detta är viktig information för oss när vi ser över våra samarbetspartners.
Så om något inte fungerar så vill vi i styrelsen gärna ha reda på detta.
/Keller
Ford P100 -90 "Pickis"
Ford P100 -90 "Pickis"
- mondeo
- Veteran
- Namn: Peter B
- Kör: Ford Focus TDCI 1,5 2016 Ford Fiesta MK1 1983
Beställde kort efter att jag köpt bilen, och det var i september förra året.. Stänkskydden i sig, har hållit hitills iaf.. Dock var det långt ifrån nån superfinish på dom, en hel del märken efter gjutningen.. Dock inget man tänker på när dom sitter på bilen, men till det priset hade jag faktiskt förväntat mig mer..Keller skrev:Tråkigt att höra. Var det längesedan?
-
mudflaps.se
- Nybörjare
- Namn: Christian Söderholm
- Kör: 3000gt
Hej!
Detta såg jag av en slump och var tvungen att kika efter i mailkorgen om HasseRoths mail. Jag svarade dig samtliga gånger du mailade. Men du verkade inte se dina mail. Vet inte om du råkade uppge fel eller felstavad mailadress eller har en hög säkerhetsinställning på din mail så dem hamnar i din skräpkorg?
Bifogar fotad skärmdump då jag inte lyckas ta en riktig utan att visa massa kunders mailadresser m.m

Detta såg jag av en slump och var tvungen att kika efter i mailkorgen om HasseRoths mail. Jag svarade dig samtliga gånger du mailade. Men du verkade inte se dina mail. Vet inte om du råkade uppge fel eller felstavad mailadress eller har en hög säkerhetsinställning på din mail så dem hamnar i din skräpkorg?
Bifogar fotad skärmdump då jag inte lyckas ta en riktig utan att visa massa kunders mailadresser m.m

-
mudflaps.se
- Nybörjare
- Namn: Christian Söderholm
- Kör: 3000gt
Sökte även på din fråga Peter Berglin.
Där hade paketet skickats fel och en speditör som var ovanligt seg utöver det. Vi tillverkade ett nytt set och skickade det till dig snabbast möjliga. Men det svaret fick du ju i mailet. Dock ingen rabatt dragen på fakturan som lovades. Det får jag be om ursäkt för.
Behöver du stänklappar någon mer gång så hör av dig ska jag se till och fixa en bra och ordentlig rabatt!
/Christian
Där hade paketet skickats fel och en speditör som var ovanligt seg utöver det. Vi tillverkade ett nytt set och skickade det till dig snabbast möjliga. Men det svaret fick du ju i mailet. Dock ingen rabatt dragen på fakturan som lovades. Det får jag be om ursäkt för.
Behöver du stänklappar någon mer gång så hör av dig ska jag se till och fixa en bra och ordentlig rabatt!
/Christian