bluetooth i stereo
- Bruno
- Legend
- Namn: Bruno S
- Kör: Edge ST-Line -18
Mja, har själv Android och har jag varit ansluten på en enhet och aktiverat en annan så har den första stängts ner direkt. Vet dock inte om detta bara är min telefon eller om det går att fixa på nåt sätt.. Hade det gått så hade detta varit suveränt ju, men tror tyvärr inte detLikadale skrev:Har för mig att man på Android kan vara uppkopplad på 2 st BT-enheter samtidigt (en till musik och en till samtal) men på iOS bara en.
Är dock inte 100% säker..
- ilduce
- Veteran
- Namn: Jens W
- Kör: ford mondeo 2.2 Tdci Titan-S
Det funkar med två enheter på Android.
Jag har det kopplat så..
Gå in i blåtandsinställningarna på telefonen och välj telefonljud på din Ford audio-anslutning och media på din blåtandsdongel (eller var du nu vill spela musik ifrån)
Kan rekommendera teknikmagasinets dongel. Den heter BTR006 tror jag.. Bra ljud och bra anslutning.
Jag har det kopplat så..
Gå in i blåtandsinställningarna på telefonen och välj telefonljud på din Ford audio-anslutning och media på din blåtandsdongel (eller var du nu vill spela musik ifrån)
Kan rekommendera teknikmagasinets dongel. Den heter BTR006 tror jag.. Bra ljud och bra anslutning.
- Bruno
- Legend
- Namn: Bruno S
- Kör: Edge ST-Line -18
HA! Gött.. bra att vetailduce skrev:Det funkar med två enheter på Android.
Jag har det kopplat så..
-
randal
- Veteran
- Namn: Rickard Lindfors
- Kör: Focus RS 03, Peugeot 206 rc 04, Mondeo tdci 10, S-max tdci 10
Jag har samma inställningsmöjligheter i min androidtelefon men det går inte att ha dessa 2 samtidigt, dvs 1 för telefonljud och 1 för medialjud. På min telefon så inaktiveras den andra när man väljer en av dem trots att de används för olika sorters ljud.ilduce skrev:Så här ser det ut på min lur...
Garaget: garaget.org/randal
-
Ronny Hemlin
- Erfaren
- Namn: Ronny Hemlin
- Kör: 2010 - Mondeo 2.0 Tdci Automat - Business
denna del ... 8M5T-19C112-AT eller Högre sista bokstav än M tror jag ... det står på dom om dom har USB..... ju nyare desto bättre, det äldre har Fords egen kontakt (som man nog inte får med om man handlar på skroten iaf.) istället för en mini USB som man hittar i typ alla välsorterade affärer som säljer dylikt 
byter man ut den så har man både USB och Bluetooth utan att behöve göra någonting extra.... iaf. i min 2010 med Convers+
byter man ut den så har man både USB och Bluetooth utan att behöve göra någonting extra.... iaf. i min 2010 med Convers+
-
Ronny Hemlin
- Erfaren
- Namn: Ronny Hemlin
- Kör: 2010 - Mondeo 2.0 Tdci Automat - Business