Budget styla en mondeo :D
-
Sm0ke
Budget styla en mondeo :D
Tjenare igen! =)
ni har säkert sett mina inlägg om min krånglande kylare o "få-loss-bilradion" frågor
Nu till något helt annat =)
Nån som har några tipps på hur man kan riktigt budget styla en mondeo från -94, 1,8 CLX..
bara nyfiken om det går, annars kan ni komma me sjukt löjliga ideer så ja får lite rolig läsning =)
Ha d gött!
ni har säkert sett mina inlägg om min krånglande kylare o "få-loss-bilradion" frågor
Nu till något helt annat =)
Nån som har några tipps på hur man kan riktigt budget styla en mondeo från -94, 1,8 CLX..
bara nyfiken om det går, annars kan ni komma me sjukt löjliga ideer så ja får lite rolig läsning =)
Ha d gött!
- reik
- Legend
- Namn: Rikard
- Kör: Sierra Cosworth 4x4, Impreza GT, Volvo XC70
Rali skrev:Solfilm o slutrör från det där ...tema! Fint dä!=) / R
hahahahahahaha
Eller så rollar du bilen mattsvart slänger i tärningar, ca 10 wunderbaums, ÖSER in biljud, vevar ner rutorna och vräker på, sen e det "bah o rull nä till kormojjen o ragg bruudar"..
Eller så fixar du fram lite stålar och köper ett kitt på realcar eller ngt.
Mvh Rikard
-
Sm0ke
- Järnkaminen
- Legend
- Namn: Johan Mejenqvist
- Kör: Fiesta ST 200 MK8
- Medlemsnummer: 295
kolla på http://www.danmobility.se de har en massa billig "styling"
FORD CLUB SWEDEN – Ordförande - sponsoransvarig - Forumsansvarig.
Problem med ditt forumskonto eller nån tråd? Kontakta mig!
Problem med ditt forumskonto eller nån tråd? Kontakta mig!
-
impact
[quote="GT-Mange"]svarttona rutorna runtom, kapa fjädrarna, köp 25 wunderbaum och häng i backspegeln, montera dimljus som du givetvis kopplar på tillsammans med halvljuset, lägg resten av stålarna på stereo, bas, högtalare. glöm ej göra hål i slutburken på avgassystemet, sen är du kung i stan!!
]
eller så köper du en volvo och gör allt det där, så slipper du kränka fords rykte
eller så köper du en volvo och gör allt det där, så slipper du kränka fords rykte