Ford Mondeo
-
trifler
Ford Mondeo
Hejsan ;D Är ny här på forumet.
Köpte för ett antal veckor sedan en Ford Mondeo 2.0i RS. Är helnöjd med bilen hur den går och så.
Hade nu tänkt koppla in en baslåda i bilen men jag hittar verkligen inget bra hål från motorrummet och in i coupén.. Är ytterst tacksam för all hjälp.
MVH Micke
Köpte för ett antal veckor sedan en Ford Mondeo 2.0i RS. Är helnöjd med bilen hur den går och så.
Hade nu tänkt koppla in en baslåda i bilen men jag hittar verkligen inget bra hål från motorrummet och in i coupén.. Är ytterst tacksam för all hjälp.
MVH Micke
-
trifler
- Ankaz
- Legend
- Namn: Andreas Kangas
- Kör: Mondeo ST200 -00,Mondeo 2.0 -98, Sierra 2.9 Turbo, Yamaha YZ250
Hittade ingen bra bild på gamla bilens dragning. Men hursomhellst så såg man kabeln vid gallret mellan huv och vindruta. Gallret måste plockas bort.
Genomföringen är en gummipropp som jag har för mig det går in andra kablar i .. den går att peta hål i på sidan.. men passa andra kablar.
Sen kan man smörja in den med valfrit medel för bättre glid sen är det bara att dra igenom den. Sen fortsätter man in i kupen och kommer fram under ratten
Genomföringen är en gummipropp som jag har för mig det går in andra kablar i .. den går att peta hål i på sidan.. men passa andra kablar.
Sen kan man smörja in den med valfrit medel för bättre glid sen är det bara att dra igenom den. Sen fortsätter man in i kupen och kommer fram under ratten
-
trifler
-
trifler
Tack så mycke, lär inte vara något större problem att hitta det, ska göra vad jag kan.Ankaz skrev:Hittade ingen bra bild på gamla bilens dragning. Men hursomhellst så såg man kabeln vid gallret mellan huv och vindruta. Gallret måste plockas bort.