Peta ut kassett-spelaren i Mondeo
-
catatafish
- Nybörjare
- Namn: Catatafish
- Kör: Ford Fusion
Peta ut kassett-spelaren i Mondeo
Köpte en Mondeo med kassett-spelare, dock så har jag problem med att ta ut den sketna kassett-spelaren utan att riva av hela panelen.
Någon som vet hur man ska gå till väga?
Det är en Mondeo-94.
Snabba svar uppskattas för att radion håller på att göra mig tokig.
Någon som vet hur man ska gå till väga?
Det är en Mondeo-94.
Snabba svar uppskattas för att radion håller på att göra mig tokig.
- Järnkaminen
- Legend
- Namn: Johan Mejenqvist
- Kör: Fiesta ST 200 MK8
- Medlemsnummer: 295
Du behöver små verktyg, om du se på stereon så finns det fyra små hål på sidorna. Där ska verktygen stoppas in och då släpper spärrarna. Vet inte om det duger med små mejslar eller om du måste skaffa de riktiga på ford.
FORD CLUB SWEDEN – Ordförande - sponsoransvarig - Forumsansvarig.
Problem med ditt forumskonto eller nån tråd? Kontakta mig!
Problem med ditt forumskonto eller nån tråd? Kontakta mig!
-
Preben
-
catatafish
- Nybörjare
Efter 90 minuters krigande så lyckades jag dra ut bandaren och kastade iväg den så den flög i tusen bitar.
Tyvärr är jag så pass otålig så jag drog ut den med våld så nu hänger panelen lite små-löst, men det fixar sig när min cd-spelare hakar sig fast i bilen.
Iaf, självklart så har inte mondeon iso-grejjen så jag undrar om man kan köpa nån sorts isokoppling så man slipper pussla ihop sladdarna.
F.ö. tack för era svar, även om jag inte var tålmodig nog för att ta till mig era råd.
Tyvärr är jag så pass otålig så jag drog ut den med våld så nu hänger panelen lite små-löst, men det fixar sig när min cd-spelare hakar sig fast i bilen.
Iaf, självklart så har inte mondeon iso-grejjen så jag undrar om man kan köpa nån sorts isokoppling så man slipper pussla ihop sladdarna.
F.ö. tack för era svar, även om jag inte var tålmodig nog för att ta till mig era råd.
-
catatafish
- Nybörjare