Hur fästa remmar till barnstol? Öglor saknas...
-
i4lean
- Nybörjare
- Namn: Anders Leire
- Kör: Ford S-Max 2007
Hur fästa remmar till barnstol? Öglor saknas...
Hej!
- Att fästa en bakåtvänd barnstol i baksätet kräver remmar.
Som mångårig Volvoförare är min frustration stor när jag nu bytt till, i mina ögon ,en riktig familjefraktare och finner att det inte finns några metallöglor monterade längst bak på framstolernars skenor. Jag vill undvika att fästa barnsolremmarna i själva förarstolen då denna då ej kommer att vara justerbar längre. Någon som har något tips? Finns det öglor att få tag i? (Jag ringde Ford men de hade inga)
- Att fästa en bakåtvänd barnstol i baksätet kräver remmar.
Som mångårig Volvoförare är min frustration stor när jag nu bytt till, i mina ögon ,en riktig familjefraktare och finner att det inte finns några metallöglor monterade längst bak på framstolernars skenor. Jag vill undvika att fästa barnsolremmarna i själva förarstolen då denna då ej kommer att vara justerbar längre. Någon som har något tips? Finns det öglor att få tag i? (Jag ringde Ford men de hade inga)
- 2stroke
- Veteran
- Namn: Kalle A.
- Kör: VW & FORD
Biltema
Jag har använt dessa barnstols fästen ifrån Biltema i tidigare bilar :i4lean skrev:Hej!
- Att fästa en bakåtvänd barnstol i baksätet på Galaxy'n kräver remmar.
Som mångårig Volvoförare är min frustration stor när jag nu bytt till, i mina ögon ,en riktig familjefraktare och finner att det inte finns några metallöglor monterade längst bak på framstolernars skenor.
Jag vill undvika att fästa barnsolremmarna i själva förarstolen då denna då ej kommer att vara justerbar längre.
Någon som har något tips ?
Finns det öglor att få tag i?
(Jag ringde Ford men de hade inga)
http://www.biltema.se/
Art Nr. 39-399
Pris: 19,90:-
.